Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tehojako helposti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Habatsu
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 123
    • Vantaa

    Tehojako helposti?

    Onks kukaan kuullu tollasesta että, kun polttoaineen syöttöputken päähän
    asentaa sellaset magneetit, jotka hajottaa polttoaineen koostumuksen
    ennen syöttöö ja sitten happi ja hiilidioksidi pääsee paremmin reagoimaan,
    niin hyötysuhde ja teho paranee?
  • Bemu500
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 2992
    • INvaLA

    #2
    Originally posted by Habatsu View Post
    Onks kukaan kuullu tollasesta että, kun polttoaineen syöttöputken päähän
    asentaa sellaset magneetit, jotka hajottaa polttoaineen koostumuksen
    ennen syöttöö ja sitten happi ja hiilidioksidi pääsee paremmin reagoimaan,
    niin hyötysuhde ja teho paranee?

    Oon joo kuullu et noilla sais ainaki sen +10hp ja sitte vielä vapari +10hp ja siihen vielä lastu niin se on yhteensä n. +50hp


    Ei vaan ihan oikiasti meni kaljat näppikselle ku luin ton juttus
    -Official member of BTCF-Sauna team-


    e91 325i -06

    Comment

    • Juh4
      Moderator
      • Oct 2004
      • 5448
      • Seinäjoki

      #3
      Originally posted by Bemu500 View Post
      Oon joo kuullu et noilla sais ainaki sen +10hp ja sitte vielä vapari +10hp ja siihen vielä lastu niin se on yhteensä n. +50hp


      Ei vaan ihan oikiasti meni kaljat näppikselle ku luin ton juttus
      Unohtamatta fk:n pörinäpönttöä. Nesteen mersumiehet puhu jotain +10hp pelkästään tolla takapöntöllä lisätehoa
      -Official member of BTCF-Sauna team-

      Comment

      • S.Kaulaote
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 1579
        • Woikkaalla

        #4
        Originally posted by Bemu500 View Post
        Oon joo kuullu et noilla sais ainaki sen +10hp ja sitte vielä vapari +10hp ja siihen vielä lastu niin se on yhteensä n. +50hp


        Ei vaan ihan oikiasti meni kaljat näppikselle ku luin ton juttus
        Pienessä kaljassa kehitelty systeemi toi varman... :think
        Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

        -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
        -Mitsubishi "runkkari"

        Comment

        • Gonzalez
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2632
          • Seinäjoki

          #5
          Originally posted by Bemu500 View Post

          Ei vaan ihan oikiasti meni kaljat näppikselle ku luin ton juttus
          Ja täällä italianpadat väärässä kurkussa!
          530d GT F07 2010
          325i E30 Cabriolet 1987

          Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

          Comment

          • Bemu500
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2005
            • 2992
            • INvaLA

            #6
            Originally posted by Juh4 View Post
            Unohtamatta fk:n pörinäpönttöä. Nesteen mersumiehet puhu jotain +10hp pelkästään tolla takapöntöllä lisätehoa
            ja rosterisarja +10hp ja sitte ku vielä tankaa 98:a ta v-poweria niin ollaan jo lähes 80hp:n lisätehossa.

            Nokat vaihtaa vielä niin mennäänki jo pitkästi yli sadan kaakin lisäykseen
            Last edited by Bemu500; 15-02-2008, 17:44. Reason: typoja
            -Official member of BTCF-Sauna team-


            e91 325i -06

            Comment

            • henu
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 702
              • 01520

              #7
              aihetta sivuten, täällä "pojat" käyttää jenkeissä kerosiiniä bensan joukossa.
              Ei voi nimittäin hajusta erehtyä ketkä sitä käyttää, vaikka väittäs mitä
              Kuulemma tuo lisää tehoa:think
              Ford Mondeo ST220
              Suzuki GSX1300R Hayabusa

              Comment

              • Cesium
                Bimmer Fanatic
                • May 2007
                • 561
                • UAE

                #8
                Aina noihin tehonparantaja poppakonsteihin voi ajatella: Se olisi jo autossa vakiona, jos siitä iloa olisi.

                Comment

                • goldenm
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2005
                  • 544

                  #9
                  Onhan tästä ollut joskus juttua.. Tuo magneetti ilmeisesti järjestelee polttoaineen molekyylit järjestykseen..
                  Entinen työkaveri laittoi tuollaisen magneetin 4-Runner Toyotaan (3.0 V6) ja meinasi, että kulutus putosi ~litran puolitoista..
                  Mutta mikäli tälläinen oikeasti toimisi, luulisi jokaisessa autossa olevan sellainen jo tehtaan toimesta.. Mene ja tiedä :think
                  Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..

                  Comment

                  • Habatsu
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2005
                    • 123
                    • Vantaa

                    #10
                    Originally posted by S.Kaulaote View Post
                    Pienessä kaljassa kehitelty systeemi toi varman... :think
                    Hähää, piristystä perjantai iltaan. Hölö hölö
                    Hiaceissa kuulema tulee 20hp ja 50Nm lisää

                    Comment

                    • S.Kaulaote
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2006
                      • 1579
                      • Woikkaalla

                      #11
                      Originally posted by Habatsu View Post
                      Hähää, piristystä perjantai iltaan. Hölö hölö
                      Hiaceissa kuulema tulee 20hp ja 50Nm lisää
                      Nii ja mieti mitkä Essonpaari tehot tolla sydeemillä saa...
                      Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                      -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                      -Mitsubishi "runkkari"

                      Comment

                      • goldenm
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2005
                        • 544

                        #12
                        Tässä on jonkin puljun nettiosoite
                        www.gigapower.fi
                        Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..

                        Comment

                        • henu
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2005
                          • 702
                          • 01520

                          #13
                          "Järvenpäässä asennettiin Giga Power vm- 96 BMW 528i bensa-autoon. Kulutus väheni ajotietokoneella mitattuna 10.5 litrasta 7.5 litraan/100 km eli vähennys oli 28.6 %. Kun systeemi otettiin auton vaihdon yhteydessä pois, kasvoi kulutus takaisin yhdessä päivässä 10.5 litraan. Seuraavaksi hän laittoi bensa-autossa olleen Giga Power BMW 525 TDi farmariautoon vm 2002, teho 163 hv. Maantiajossa talvikelissä, nastarenkailla ja vakionopeussäätimellä ajettuna sekä ilmastoinnin ollessa aina päällä on kulutus ko autossa 4.1-4.4 l/100 km (CO2-päästö 110 g/km). Tehtaan ilmoittama kulutus on 7 -7.2 l/100 km eli vähennys on lähes 40 %, vaikka vakionopeussäädin lisää kulutusta. Sekalaisessa ajossa on pitkän ajan keskikulutus ollut 6.4 l/100 km keskinopeudella 62 km/h. Tehtaan ilmoittama arvo on 9.1-9.4 l/100km eli vähennys on n 32 %.

                          Rovaniemellä asennettiin Giga Power BMW 520 i-henkilöautoon. Taajama-ajon kulutus pitkäikaiskäytössä väheni 13 litran tasolta n 3 litraa/100 km. Moottorikelkassa hän totesi, että kaasukahvaa tarvitsee kääntää n 1/3-kierrosta vähemmän. "


                          Olitko sinä ?
                          Ford Mondeo ST220
                          Suzuki GSX1300R Hayabusa

                          Comment

                          • Juhaska
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2007
                            • 3983
                            • Suomi

                            #14
                            Minulla olisi tuolla takapihalla vanhat kottikärryt vähän ruosteessa ja rengas vuotaa, kuinkahan helposti tuosta tehtäisiin avaruus-sukkula, kun pitäisi päästä kuussa käymään?
                            Minulla on jo 2,3 metriä kakkosnelosta oiskohan siitä apua asiaan?

                            Tuossa kehiteltiin kätevä konsti säästää bensaa.
                            Ei laiteta auto käyntiin ollenkaan ja laitetaan emäntä työntämään niin ei rupea taivaalta satamaan tulta ja muailma pelastuu!

                            Mutta jos nyt otetaan taas vakava ilme naamalle niin tuolla laitteella ei 99,9%:in varmuudella tee vittuakaan.
                            Kiitos ja anteeksi.
                            ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                            Comment

                            • Bemu500
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2005
                              • 2992
                              • INvaLA

                              #15
                              Originally posted by henu View Post
                              "Järvenpäässä asennettiin Giga Power vm- 96 BMW 528i bensa-autoon. Kulutus väheni ajotietokoneella mitattuna 10.5 litrasta 7.5 litraan/100 km eli vähennys oli 28.6 %. Kun systeemi otettiin auton vaihdon yhteydessä pois, kasvoi kulutus takaisin yhdessä päivässä 10.5 litraan. Seuraavaksi hän laittoi bensa-autossa olleen Giga Power BMW 525 TDi farmariautoon vm 2002, teho 163 hv. Maantiajossa talvikelissä, nastarenkailla ja vakionopeussäätimellä ajettuna sekä ilmastoinnin ollessa aina päällä on kulutus ko autossa 4.1-4.4 l/100 km (CO2-päästö 110 g/km). Tehtaan ilmoittama kulutus on 7 -7.2 l/100 km eli vähennys on lähes 40 %, vaikka vakionopeussäädin lisää kulutusta. Sekalaisessa ajossa on pitkän ajan keskikulutus ollut 6.4 l/100 km keskinopeudella 62 km/h. Tehtaan ilmoittama arvo on 9.1-9.4 l/100km eli vähennys on n 32 %.

                              Rovaniemellä asennettiin Giga Power BMW 520 i-henkilöautoon. Taajama-ajon kulutus pitkäikaiskäytössä väheni 13 litran tasolta n 3 litraa/100 km. Moottorikelkassa hän totesi, että kaasukahvaa tarvitsee kääntää n 1/3-kierrosta vähemmän. "


                              Olitko sinä ?


                              Joo kyllä tollanen mangeetti taitaa sekotella enempi omia aivoja mitä bensanhiukkasia tai molekyylejä tai mitä vittuja ne nyt olikaan
                              -Official member of BTCF-Sauna team-


                              e91 325i -06

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎