Siis eikö toi tupakan katku lähde kun pesee penkit sellasella pesuimurilla ja muun sisustuksen puhdistaa jollain aineella?
Ei lähde kuin hetkellisesti. Seuraavan kerran kun aurinko porottaa sopivasti kesällä ja hyppäät autoon niin... Se haju ei nimittäin ole pelkästään niissä penkeissä vaan suurimmaksi osaksi jossain aivan muualla(lattia, katto jne.) joita on sitten huomattavasti vaikeampi pestä.
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Piti käydä ihan mielenkiinnosta katsomassa ja kyllä se märkäimuri oli 44,95.Olisko muita puljuja kuin tuo solli?
voin kokemuksella sanoa että alle 500€ kuiva/märkäimureilla harvon tekee yhtään mitään!
paras tossa tupakan hajun poistossa jos se tosiaan on paha niin kunnon sisusta pesu ja sen jälkeen toi otsonaattori sisään niin johan lähtee kaikki hajut!
eli ei muutako nokkakohti lähimpää kunnon autofixaamoa...
Ei lähde kuin hetkellisesti. Seuraavan kerran kun aurinko porottaa sopivasti kesällä ja hyppäät autoon niin... Se haju ei nimittäin ole pelkästään niissä penkeissä vaan suurimmaksi osaksi jossain aivan muualla(lattia, katto jne.) joita on sitten huomattavasti vaikeampi pestä.
Kattokin on kyllä autosta pesty useamman kerran painehuuhtelulaitteilla kuin myös lattia ja KAIKKI muutkin kankaiset paikat, mutta ei auta...
Raisioon oli avattu joku AD varaosaliike (monenlaista pulloa näytti olevan hyllyssä turkkarin kuvassa...), josta voisi käydä kysymässä sitä pulloa, joka autoon jätetään sumutteleen ja sisäilmankierto päälle--> Ehkä haju lähtisi nuiden ilmakanavien muovipinnoista...:think Ja se otsonointi.
Sen jälkeen täytyy myöntää, että kaikki keinot on käytetty ja opettelen elämään hajun kanssa.
Nyt on otsonointi suoritettu ja ei oo röökin hajusta tietoakaan,tosin otsonin haju on todella voimakas ,joten kunnon tuuletus on paikallaan.
Sama homma itsellä. Sitten ionisoinnin jälkeen laitoin vielä tuon forten ilmastoinnin puhdistajan autoon. Enää ei haise. Katsotaan onko vaikutus pitkäaikainen.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Ionisaattori on loistopeli tupakan + muun paskanhajun poistoon myös homeen, tullu oma auto ionisoitua tupakanlemun takia ja eipä haise enään yhtään Autoon ei vaan parane ihan äkkiä mennä kun laite poistaa kaiken hapen jolloin hajut kuoleentuu ja kuoleentuu siinä kätevästi itsekkin jos ei osaa varoa
Mulla on tehty auton sisäpesu ja otsointi liikkeessä kaksi kertaa, eikä haju lähde pois. Sen jälkeen lainasin otsonointi laitetta tutulta ja käytin sitä varmaan viikon putkeen, eikä vieläkään haju ole vähentynyt. Se tulee aina takasin..
Mulla on tehty auton sisäpesu ja otsointi liikkeessä kaksi kertaa, eikä haju lähde pois. Sen jälkeen lainasin otsonointi laitetta tutulta ja käytin sitä varmaan viikon putkeen, eikä vieläkään haju ole vähentynyt. Se tulee aina takasin..
Otsoonilla on sen verran huono tunkeutumiskyky ettei sillä lähde varsinkaan kangasverhoilusta haju pois vaikka kuin yrittää. Haju palaa viimeistään sitten kun aurinko pääsee paistamaan auton sisätiloihin.
Mulla on vähän erilainen "ongelma", sillä mun auto haisee tosi pahasti joltain wunderbaumilta, joka muistuttaa jotain axen dödöä. Appelsiininkuoria oon koittanut, mutta ei vaikutusta. Ehkä toikin pitäisi otsonointiin lykätä.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Mulla on vähän erilainen "ongelma", sillä mun auto haisee tosi pahasti joltain wunderbaumilta, joka muistuttaa jotain axen dödöä. Appelsiininkuoria oon koittanut, mutta ei vaikutusta. Ehkä toikin pitäisi otsonointiin lykätä.
tarkista ettei siellä oo sitä wunderbaumia enää missään kojelaudan sisällä tms. paikassa. jotkut nimittäin piilottaa ne kun eivät halua pitää näkyvillä
Comment