sehän siinä sit varmaan onkin vikana ku se katti vie tehoja sen verti
Kattimallissa on noita tehoja tasan 1hp-vähemmän. Jokainen kuskihan nyt tuollaisen eron heti kaasupolkimessa tuntee. :shock:
Oma VEIKKAUS: Laiskemmassa on jako hampaalla pielessä, niin yksinkertaista se on.
Väännössä on 4 Nm eroa, mutta ennen kaikkea vääntöhuippu tulee kattimallissa 300 kiekkaa korkeammalla, eli käytännön suorituskyvyssä eron huomaa.
Käytännön suorituskyvyssä eron huomaa. Keksiksä ton ihan omasta päästäs? Sitäpaitsi nuo molemmat vertailtavat autot ovat kattimalleja, toisesta vaan katti poistettu.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Kattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
Kattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
eipä tullut tämä mieleen :oops: pitääkin kokeilla heti kun mahdollista
Kattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
eipä tullut tämä mieleen :oops: pitääkin kokeilla heti kun mahdollista
Comment