Originally posted by Esko
325 tuntuu uniselta
Collapse
X
-
Onko auto laitossa kun mies ajelee toijjotalla vastaan harva se päivä?! :wink:Originally posted by Artoei se myyjä ainakaan puhunu sille että siihen ois tehty jotain :? no, marteliuksen takapönttö ja parempi suodatin vakion tilallaOriginally posted by Eskoja se sun kaveris on sitte 100% varma että auto on täysin vakio?
ex. E39 535i V8, E36 325i coupé
© Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni!
© No matter, try again, fail again, fail better!
Comment
-
ei se oikeestaan vielä.. kunhan toistaseksi säästelen bensaa ja uutta maalipintaa kun ei oo vielä roiskeläppiä :lol: :lol:Originally posted by StargazerOnko auto laitossa kun mies ajelee toijjotalla vastaan harva se päivä?! :wink:Originally posted by Artoei se myyjä ainakaan puhunu sille että siihen ois tehty jotain :? no, marteliuksen takapönttö ja parempi suodatin vakion tilallaOriginally posted by Eskoja se sun kaveris on sitte 100% varma että auto on täysin vakio?
325tds -97
GSX-R1000 -04
Comment
-
Käytännön suorituskyvyssä eron huomaa. Keksiksä ton ihan omasta päästäs? Sitäpaitsi nuo molemmat vertailtavat autot ovat kattimalleja, toisesta vaan katti poistettu.Originally posted by SledgeHammer82Väännössä on 4 Nm eroa, mutta ennen kaikkea vääntöhuippu tulee kattimallissa 300 kiekkaa korkeammalla, eli käytännön suorituskyvyssä eron huomaa.Originally posted by T3Originally posted by sterixsehän siinä sit varmaan onkin vikana ku se katti vie tehoja sen verti

Kattimallissa on noita tehoja tasan 1hp-vähemmän. Jokainen kuskihan nyt tuollaisen eron heti kaasupolkimessa tuntee. :shock:
Oma VEIKKAUS: Laiskemmassa on jako hampaalla pielessä, niin yksinkertaista se on..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Kattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältäWith jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
eipä tullut tämä mieleen :oops: pitääkin kokeilla heti kun mahdollistaOriginally posted by Cee.KooKattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
325tds -97
GSX-R1000 -04
Comment
-
ja saman kokoisilla renkailla sitten.. :wink:Originally posted by Artoeipä tullut tämä mieleen :oops: pitääkin kokeilla heti kun mahdollistaOriginally posted by Cee.KooKattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
Comment
Comment