Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 tuntuu uniselta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arto
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1079
    • Vaasa

    #16
    Originally posted by Esko
    ja se sun kaveris on sitte 100% varma että auto on täysin vakio?
    ei se myyjä ainakaan puhunu sille että siihen ois tehty jotain :? no, marteliuksen takapönttö ja parempi suodatin vakion tilalla
    325tds -97
    GSX-R1000 -04

    Comment

    • Stargazer
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1666
      • Haapajärvi

      #17
      Originally posted by Arto
      Originally posted by Esko
      ja se sun kaveris on sitte 100% varma että auto on täysin vakio?
      ei se myyjä ainakaan puhunu sille että siihen ois tehty jotain :? no, marteliuksen takapönttö ja parempi suodatin vakion tilalla
      Onko auto laitossa kun mies ajelee toijjotalla vastaan harva se päivä?! :wink:
      ex. E39 535i V8, E36 325i coupé

      © Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni!
      © No matter, try again, fail again, fail better!

      Comment

      • Arto
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 1079
        • Vaasa

        #18
        Originally posted by Stargazer
        Originally posted by Arto
        Originally posted by Esko
        ja se sun kaveris on sitte 100% varma että auto on täysin vakio?
        ei se myyjä ainakaan puhunu sille että siihen ois tehty jotain :? no, marteliuksen takapönttö ja parempi suodatin vakion tilalla
        Onko auto laitossa kun mies ajelee toijjotalla vastaan harva se päivä?! :wink:
        ei se oikeestaan vielä.. kunhan toistaseksi säästelen bensaa ja uutta maalipintaa kun ei oo vielä roiskeläppiä :lol: :lol:
        325tds -97
        GSX-R1000 -04

        Comment

        • Arto
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1079
          • Vaasa

          #19
          nokka-akseli sentään näytti hyvältä venakopan kautta katottuna
          325tds -97
          GSX-R1000 -04

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #20
            Originally posted by SledgeHammer82
            Originally posted by T3
            Originally posted by sterix
            sehän siinä sit varmaan onkin vikana ku se katti vie tehoja sen verti


            Kattimallissa on noita tehoja tasan 1hp-vähemmän. Jokainen kuskihan nyt tuollaisen eron heti kaasupolkimessa tuntee. :shock:


            Oma VEIKKAUS: Laiskemmassa on jako hampaalla pielessä, niin yksinkertaista se on.
            Väännössä on 4 Nm eroa, mutta ennen kaikkea vääntöhuippu tulee kattimallissa 300 kiekkaa korkeammalla, eli käytännön suorituskyvyssä eron huomaa.
            Käytännön suorituskyvyssä eron huomaa. Keksiksä ton ihan omasta päästäs? Sitäpaitsi nuo molemmat vertailtavat autot ovat kattimalleja, toisesta vaan katti poistettu.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • Cee.Koo
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2004
              • 354
              • Twilight zone

              #21
              Kattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
              With jap crap, life sucks and then you die

              Comment

              • Arto
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 1079
                • Vaasa

                #22
                Originally posted by Cee.Koo
                Kattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
                eipä tullut tämä mieleen :oops: pitääkin kokeilla heti kun mahdollista
                325tds -97
                GSX-R1000 -04

                Comment

                • FreeZ
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2003
                  • 814
                  • Hamina

                  #23
                  Originally posted by Arto
                  Originally posted by Cee.Koo
                  Kattokaas kummastakin autosta perävälitykset, selitys voi olla näinkin yksinkertainen. Ajakaa vaikka motarilla peräkanaa samalla vaihteella samaa nopeutta ja kierrokset ylös, jos ei nappaa mennä auton alle möyrimään. Jos toisessa autossa on kovemmat kierrokset niin siinä on kanssa tiheämpi perä jonka johdosta tuntuu pirteämmältä
                  eipä tullut tämä mieleen :oops: pitääkin kokeilla heti kun mahdollista
                  ja saman kokoisilla renkailla sitten.. :wink:
                  BMW 320i

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎