Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keskuslukitusongelmia Cobran kanssa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Touring
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1310
    • Järvenpää

    #16
    Eli nyt herjaa jo ilman hälytintäkin keskuslukitus?

    Itse veikkaisin että vika löytyy keskuslukituksen boksista tai A-pilarin ja oven välissä olevasta liittimestä http://www.realoem.com/bmw/showparts...34&hg=61&fg=15
    Osat 14,15,16 sieltä "haitariputken" alta.
    Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
    Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

    Comment

    • M_Power
      Moderator
      • Jul 2003
      • 2766
      • Espoo, HML

      #17
      Aikanaan olen hoitanut parikin samaan ongelmaan liittynyttä asiaa.

      - Ovien läpivientien tarkistus mahdollisten kosketushäiriöiden suhteen

      - Hälyttimen johtojen tarkistus
      Tuo piiiip ääni kuuluu myös tapauksessa, jossa oven/luukun tunnistimen johto ottaa matkalla kiinni maahan.
      Esim. kontin kiinni oloa valvova tunnistin.
      Siellä on voitu myös käyttä kytkettäessä original-johtoja, jotka on jostain syystä heikossa kunnossa.

      Ammattimies paikantaa vian ja korjaa ongelman noissa tapauksissa nopeasti ~ 30 min.
      BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
      BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

      Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
      Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
      Team vier Zylinder!

      Comment

      • bayer69
        Bimmer Rookie
        • Nov 2004
        • 102
        • 90850

        #18
        Sen verran ottaisin aihetta ylös kun itsellä on myöskin eräänlainen ongelma Cobran hälyn kanssa. Asennus siihen on tehty herraties milloin ja vieläpä Ruotsin puolella joten käyttöohjekirjahan ei tietenkään minulle asti ole tullut auton mukana. Eli ongelma on etten saa koodattua toista kaukosäädintä hälyttimelle. Paristo on vaihdettu ja kaukosäätimen valo palaa kun nappia painaa, eli pitäs olla ehjä. Onko Cobrassa sama systeemi kuin Alfatechin vanhoissa hälyissä että jostain pitäisi löytyä "koodausnappi" jota käytetään myös laitteen resetoimiseen ja kaukosäädinten koodaukseen?? Vai onnistuuko jotenkin muuten?? Kiitos vastauksista!

        T: Harri
        E30 x 3, E36 x 2, E46, E91, E34 x 2, E39 x 3

        Comment

        • Ananas
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 273
          • Kouvola

          #19
          Noniin, vihdoin vika selvitetty/korjattu.
          Ja ongelmahan ratkesi niinkin yksinkertaisella asialla, kun keskuslukituksen boksin vaihdolla

          Eihän siihen vaihtoon mennytkään kun ½ vuotta, vaikka toinen boksi oli kokoajan hanskalokerossa ..oli mukamas niin ilkee homma repiä ratin aluspahvi, konepellin avausvipu, kickpaneli, kaiutin ja ite se boksi pois sieltä, ettei saanut aikaseks..

          Mutta kiitokset jokatapauksessa kaikille jeesaaneille!
          sigpic
          nyt: 147
          ex: '85 e30 318i pullarieger, '69 Amazon, '88 e30 325i, '84 e21 315 pappa-optik, '85 e28 M535i, '77 Fiat 127, '89 e30 325i 4d M-Tech2, '97 e36 328i Touring M-Sport

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎