Onko kellään kokemusta.On ongelma saada pelaamaan innovaten laajakaistalla.Maahantuojalta sanottiin ettei kms lambda karttoja pysty uudemmassa versiossa muuttamaan mikä tuntuu uskomattomalta??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kms lambda kartat
Collapse
X
-
No täällä on aivan sama ongelma. Minä kysyin Hollannista suoraan ja sama vastaus. Ei tueta muidan lambdoja kun tuli niin paljon valituksia closed loops säädön huonoudesta joka heidän mukaansa johtui huonoista lambdoista. Nyt olen tapellut puoli vuotta Tech Edgen lambdan kanssa että osaisin ohjelmoida lähdön uudelleen, mutta kun en osaa edelleenkään!
-
-
kms
On paska homma kun kyseessä on kumminkin aika tärkeä osa ruiskua varsinkin turbo koneessa.Valmiit kartat ovat kaikki jonkun häköisiä käyriä mikä vaikeuttaa taas laajakaistan ohjelmointia koska se antaa suoraan nousevan jännitteen.Täytyy ilmeisesti yrittää saada osumaan käppyrät ihanne seoksen kohdille samoihin arvoihin.
Comment
-
-
Originally posted by hoyla View Poston toi innovate ollu jo ennen kms hommattuna.Tottakai se ois helpompi ja halpahan se on oliko 400e?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by hoyla View PostOdotetaan viel tuleeko tehtaalta parempia ohjeita.Kyseisestä asiasta kannattais varmaan mainita myynti mainoksissa että toimii vain kmssän laajakaista lambdalla!
Lopusta olen samaa mieltä, varsinkin kun valmistajan omilta sivuilta löytyvässä-, sekä mukana tulevan cd:n-manuaalissa lukee, että boksi tukee myös muita laajakaistoja.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Kun sais vanhemman softan tohon KMS:ään missä sais itse määrittää käyrän...
En suoraan kysynyt vanhan softan latauksen mahdollisuutta mutta eivät ainakaan tarjonneet sellaista ratkaisua.
Tai jos joku osais auttaa tuon Tech Edgen taulukoitten kanssa niin ei tarviis ostaa mitään uutta. Noin teoriassa kun kaikki toimiis tälläkin HW:llä. Vituttaa kun asiat tahallaan tehdään vaikeiksi.
Comment
-
-
Montako sytkä/suutinlähtöä siinä on ja montako suutinta se kestää per kanava? Nyt kun kerran on kapistuksen omistavia paikalla ja en saanut selvää noista epämääräisistä manuaaleista...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Ei luoja, on kyllä paskamarkkinointia tollanen "pakko-ostattaminen".
Joo, voi se olla 10cyl asti, mutta montako sytkälähtöä/suutindriveria siinä on? Eli pystyykö se ajamaan enempää kuin yhtä tai kahta puolaa tai suuttimia muuten kuin yhteisruiskutuksena?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment