Originally posted by hanzu12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kms lambda kartat
Collapse
X
-
Mukavan simppeli mun mielestä, enkä osaa kaivata enempää mitään hienouksia. Eipä ole kokemusta muista kuin Megasquirtista tuon lisäksi. KMS:n säätämisen olen jättänyt ammattilaisille joten ei ole siitä paljon sanomista.
Toi lambdajuttu on kyllä syvältä. Mulla ei edelleenkään ole closed loop säätöä.
Käyntiinlähtö on vähän heikkoa mikä johtuu kai 12-3 triggeripyörästä. Starttiennakko on aika metsässä eikä sille voi mitään tuolla rattaalla.
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostMukavan simppeli mun mielestä, enkä osaa kaivata enempää mitään hienouksia. Eipä ole kokemusta muista kuin Megasquirtista tuon lisäksi. KMS:n säätämisen olen jättänyt ammattilaisille joten ei ole siitä paljon sanomista.
Toi lambdajuttu on kyllä syvältä. Mulla ei edelleenkään ole closed loop säätöä.
Käyntiinlähtö on vähän heikkoa mikä johtuu kai 12-3 triggeripyörästä. Starttiennakko on aika metsässä eikä sille voi mitään tuolla rattaalla.
Comment
-
-
nyt pitäis saada kans omaan viritykseen lajaakaista lambda. Tota innovate LC-1 oon ajatellu kms:än kans. Saako ton toimimaan kms:ä vanhemman poksin ja ohjelman kans. Sielä saa määrätä seossuhteelle voltti märään. Eli esim jos haluan 12.8:1 seoksen mitä boksi yrittää pitää yllä. Jos innovate antaa vaikka tuolla seoksella 0,3v niin laitam kms:än lampda setuppiin 12.8:1 seoksen alle saman voltin 300mV.
Sekava selostus mutta eikös sen noin pitäisi toimia.
Comment
-
-
On niin kallis pers aukiselle. Joo kai se pitää ostaa kun ei niitä voltteja pystynytkään muuttamaan siellä asetuksis. Herjaa jotain väärästä ohjelma versiosta.
Normaalilla lämitettävällä lambdalla on viissiin aika turha yrittää säätää.
Sinne lambdan korjaus kartaan tulee sinne tänne joku luku kun käy pari vetoa ottamas. Se ei kai oo tarpeeks nopea?
Comment
-
Comment