Elikkä autoon jäi avain virtalukkoon ja ovet ovat nytten lukossa, niin olisikos ehdotuksia miten pääsisi sisälle autoon ilman mitään suurempia vaurioita? Ja auto on oma auto
Elikkä autoon jäi avain virtalukkoon ja ovet ovat nytten lukossa, niin olisikos ehdotuksia miten pääsisi sisälle autoon ilman mitään suurempia vaurioita? Ja auto on oma auto
rautalanka tiivisteen (oven ei ikkunan) välistä ja nupista kiinni. sit nostaa nupin ylös.
saattaa toimia. riippuu nupista (jos on alkuperänen niin onnistuu) ja keskuslukosta jos se pränkkää vastaan kokoajan ni sit ei onnistu.
joku voi sanoa että ikkunanvälistä kun ujuttaa ni aukeis mut ei onnistu koska insinöörit on laittanu sinne läpän lukon eteen ettei sitä pysty sörkkimään
itse oon päässy alta 5s. tohon e30 tällä tekniikalla
Seiskassa on käsittääkseni jo sellainen "takalukitustoiminto" keskuslukituksessa, eli ovia ei saa sisäpuolelta auki mitenkään edes kahvasta. Lasi paskaksi, foorumilta ostat sitten kympillä uuden.
Niii, -86 malliseen Custom Cruiseriin pääsin sisään "leffoista opitulla tekniikalla". Eli litteään ja pitkään pellinpalaan vääntää koukun toiseen päähän, sitten vaan tiivisteen ja lasin välistä sörkkimään lukkonupin läheltä. Siinä menee se tanko nupilta lukolle. On tainnut vähän varkaudenesto edistyä sitten Oldsmobilen suunnittelun
kävi samalla tavalla jeepin kanssa tosin mut me laitettiin puu kiilat hanttarin oven väliin niin et tuli hyvä rako ja sit vähän paksumpaa rautalankaa ja pieni koukku toiseen päähän ja toiseen päähän vähän jotain kahvan mallia.
st vaan se pitkä keppi virtalukolle jos se koukku sinne avaimiin kiinni ja yrität vääntää avaimet pois lukosta ja sit sen kepin kans ne siit oven raos käteen ja avot ovet niillä auki. ei tule ulkoisia vahinkoja autoon eikä tarvii imuroida lasin palasia autosta.
Jos joutuu ikkunan paskaks laittaa niin kuivaan ikkunaan kontaktimuovi kiinni niin laajalle alueelle kun saa...ja sit lasi paskaks...se jysähtää nimittäin niin kovaa et sitä lasia on todennäkösest niin useessa paikassa ku voi vaan olla..
Jos se lasi on ihan pakko särkeä, niin koita kysyä ensimmäisenä uuden lasin hinta. Huhun mukaan Toyotassa se kaikkein pienin oli myös kaikkei kallein lasi.
Ja jos tuulilasi alkaa olla aikansa elänyt niin ehkä siitä kannataa aloittaa särkeminen?
Paitsi että tuulilasi on laminoitu toisin kuin muut ikkunat -> ei mene pirstaleiksi. Vähän kovempi homma saada reikä siihen. Lisäksi ikkunanvaihtoon on ikävä mennä, kun tuulilasi puuttuu (rikkinäisestä ei välttämättä näe läpi).
Comment