Jumppasinpa tuossa vähän turhaan. Muista ongelmista johtuen ja varmuuden varalta vaihdoin toimivan alkuperäisen kampiakselin asentotunnistimen Motonetista hankittuun tunnistimeen. Vaihto meni aivan plug-and-play -tyyliin mutta autopa ei sitten yrittänytkään käyntiin (ensimmäinen kerta tällä autolla). Kiroilua, tupakointia, kytkentöjen tarkistusta ja starttiyrityksiä jotka ei johtaneet mihinkään. Eipä siinä, vanha anturi takaisin samaan tyyliin ja tadaa, laakista käyntiin.
Huomenna reklamoimaan ja silleen. Sanoivat Motonetista että koskaan ei ole heille näitä tunnistimia tuotu viallisina takaisin. Onko mulla kohtalotovereita vai onko autoni vain kranttu tai wtf?
Mulla on siis varsinainen ongelma ollut nokan tunnistimen kanssa ja täytyypä siinäkin kokeilla alkuperäisosaa...
Huomenna reklamoimaan ja silleen. Sanoivat Motonetista että koskaan ei ole heille näitä tunnistimia tuotu viallisina takaisin. Onko mulla kohtalotovereita vai onko autoni vain kranttu tai wtf?
Mulla on siis varsinainen ongelma ollut nokan tunnistimen kanssa ja täytyypä siinäkin kokeilla alkuperäisosaa...
Comment