Jeps, eli asensin tossa viikonloppuna weitecin ultra gt alustan ja käytin autoa tänään aamupäivällä nelipyörä säädössä muutoskatsastusta varten.
Ihan hyvät arvot saatiin; ainoastaan etupään camber-kulmista sanottiin että aika reilusti miinuksella (arvo oli 2.jotain molemmin puolin) eikä niihin ole e36 olemassa säätöä.(?)
No ajelin töihin ja iltapäivällä tuli kotimatkalla jonkun verran kaupungissa pyörittyä niin huomasin että auto puoltaa todella reilusti välillä vasemmalle ja välillä taas oikealle. Veto oli sitä luokkaa et päin oltais jotain samantien menty ellei rattia olis kiskonu vastaan. Välillä taas toimi ihan normaalisti samaten töistä tullessa maantiellä meni ongelmitta suoraan.
Ratti tossa oli ennen irrotuksen jälkeen muutenkin vinossa niin oli ajaminen vähän erikoista, mutta ei se meikäläisen mielestä tohon malliin silloin missään urissa ainakaan vedellyt.
Toiseksi toi camber-kulmahan säätynee kuntoon uusilla puslilla? Tarvitaanko pyöräsäätöä taas sen jälkeen uudelleen?
Ihan hyvät arvot saatiin; ainoastaan etupään camber-kulmista sanottiin että aika reilusti miinuksella (arvo oli 2.jotain molemmin puolin) eikä niihin ole e36 olemassa säätöä.(?)
No ajelin töihin ja iltapäivällä tuli kotimatkalla jonkun verran kaupungissa pyörittyä niin huomasin että auto puoltaa todella reilusti välillä vasemmalle ja välillä taas oikealle. Veto oli sitä luokkaa et päin oltais jotain samantien menty ellei rattia olis kiskonu vastaan. Välillä taas toimi ihan normaalisti samaten töistä tullessa maantiellä meni ongelmitta suoraan.
Ratti tossa oli ennen irrotuksen jälkeen muutenkin vinossa niin oli ajaminen vähän erikoista, mutta ei se meikäläisen mielestä tohon malliin silloin missään urissa ainakaan vedellyt.
Toiseksi toi camber-kulmahan säätynee kuntoon uusilla puslilla? Tarvitaanko pyöräsäätöä taas sen jälkeen uudelleen?
Comment