Saksasta tarttui tuliaisena -92 mallinen 316i. Täysin ruosteeton ja haluan sen pysyvän sellaisena. Luonnollisesti autoon ei koskaan ole ollut tarvetta tehdä minkään tason suojausta. Itse olen täysin keltanokka ko. asioissa, joten nyt kaikki asiantuntija kommentit huomioidaan! Jos jollakin on kokemusta siitä millainen suojaus riittää meidän olosuhteisiin, mitä maksaa / kannattaa maksaa ja missähän onnistuisi PK-seudulla, olisin infosta erittäin kiitollinen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saksalaisen ruostesuojaus/massaus
Collapse
X
-
Re: Saksalaisen ruostesuojaus/massaus
Originally posted by mikpaloSaksasta tarttui tuliaisena -92 mallinen 316i. Täysin ruosteeton ja haluan sen pysyvän sellaisena. Luonnollisesti autoon ei koskaan ole ollut tarvetta tehdä minkään tason suojausta. Itse olen täysin keltanokka ko. asioissa, joten nyt kaikki asiantuntija kommentit huomioidaan! Jos jollakin on kokemusta siitä millainen suojaus riittää meidän olosuhteisiin, mitä maksaa / kannattaa maksaa ja missähän onnistuisi PK-seudulla, olisin infosta erittäin kiitollinen.
Ko. firma muuten voitti myös Tekniikan Maailman ruostesuojaustestin muutama vuosi sitten.
Itse purin autosta esim. takapenkin sekä takaluukun verhoilun valmiiksi, niin eivät ainakaan porailleet mitään uusia reikiä. Autossahan on jo valmiiksi tehtaan tulppaamat ruostesuoja-aukot.
-
Comment