Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saksalaisen ruostesuojaus/massaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikpalo
    Newbiemmer
    • Sep 2004
    • 4
    • Helsinki

Saksalaisen ruostesuojaus/massaus

Saksasta tarttui tuliaisena -92 mallinen 316i. Täysin ruosteeton ja haluan sen pysyvän sellaisena. Luonnollisesti autoon ei koskaan ole ollut tarvetta tehdä minkään tason suojausta. Itse olen täysin keltanokka ko. asioissa, joten nyt kaikki asiantuntija kommentit huomioidaan! Jos jollakin on kokemusta siitä millainen suojaus riittää meidän olosuhteisiin, mitä maksaa / kannattaa maksaa ja missähän onnistuisi PK-seudulla, olisin infosta erittäin kiitollinen.
  • SledgeHammer82
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1651
    • Pk-seutu

Re: Saksalaisen ruostesuojaus/massaus

Originally posted by mikpalo
    Saksasta tarttui tuliaisena -92 mallinen 316i. Täysin ruosteeton ja haluan sen pysyvän sellaisena. Luonnollisesti autoon ei koskaan ole ollut tarvetta tehdä minkään tason suojausta. Itse olen täysin keltanokka ko. asioissa, joten nyt kaikki asiantuntija kommentit huomioidaan! Jos jollakin on kokemusta siitä millainen suojaus riittää meidän olosuhteisiin, mitä maksaa / kannattaa maksaa ja missähän onnistuisi PK-seudulla, olisin infosta erittäin kiitollinen.
    Arabianrannassa Mertakadulla Stop-Rust Oy tekee ihan kelpo jälkeä. Sijaitsee siis siinä Hämeentien ja Hermannin rantatien välissä.

Ko. firma muuten voitti myös Tekniikan Maailman ruostesuojaustestin muutama vuosi sitten.

Itse purin autosta esim. takapenkin sekä takaluukun verhoilun valmiiksi, niin eivät ainakaan porailleet mitään uusia reikiä. Autossahan on jo valmiiksi tehtaan tulppaamat ruostesuoja-aukot.

Comment

• Redain
      Bimmer Fanatic
      • May 2004
      • 506
      • Turku

pohja ainakin kannattaa massata kun pohjamassa ei ole kovinkaan kummallinen saksasta tuoduista autoissa.
      Verhoilutyöt, vikakoodin luenta, hiekkapuhallustyöt Turku, Rauma seudulla. Yhteydet yv tai Redain(at)gmail.com

Comment

• sqxo
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2004
        • 902
        • no man's land

Tuola on jotain juttua (myös) E36 ruostesuojauksesta.

Sielä on juttua et pohjaa ei tarvis massata ollenkaa mut kotelot yms kannattaa massata..

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎