Olisko jollain tarkkaa tietoa minkä putken pitää tukkia estääkseen pakokaasun kierrätyksen? Hyviä neuvoja ja kuvia venttiilistä auttaisi..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EGR tukkoon?
Collapse
X
-
Ei kait sitä kannata tukkoon laittaa kun saattaa tulla jotain ongelmaa koneen muihin säätöihin....Ainakin luulisin kun on suunniteltu toimimaan yhdessä turbon, ilmamassa mittarin sun muitten osien kanssa.....Tietysti voihan sitä kokeilla jospa se ei montaa hevosta menettäisi...
Ainakin luulisin näin äkikseltään että pientä nykimistä voi aiheuttaa...
-
-
Originally posted by SamiEi kait sitä kannata tukkoon laittaa kun saattaa tulla jotain ongelmaa koneen muihin säätöihin....Ainakin luulisin kun on suunniteltu toimimaan yhdessä turbon, ilmamassa mittarin sun muitten osien kanssa.....Tietysti voihan sitä kokeilla jospa se ei montaa hevosta menettäisi...
Ainakin luulisin näin äkikseltään että pientä nykimistä voi aiheuttaa...
Comment
-
-
Originally posted by bemari320miesMites päästöt? Pysyykö savuarvo sallituissa rajoissa?
1.9 TDI toledossa kierrätys järjestelmän voi poistaa käytöstä, laittamalla esim. haulen letkun sisään. Kuvassa näkyy mihin letku tulee.( letkulähtö etusormen alla)
Tuon näköinen oli Tohelon venttiili ja imusarja.
Comment
-
-
Re: egr
Originally posted by lubinoLähti tukkoon samantien kun auto tuli pihaan!
EGR.lle menevään alipaineletkuun ruuvi sisälle letku takaisin ja siinä on.
Oli tukossa 4 vuotta entisessäkin pelissä ja katsastuksessa ei mitään ongelmia!
T.J
Ilmeisesti saadaan ilmamassamittarille lisäaikaa, mutta mitä haittaa tosta on, jos ei edes katsastuksessa sillä ole merkitystä ?
Comment
-
-
Lopettaa imusarjan karstottamisen, ja sitämyötä alavääntö paranee, koneen käyttöikä jatkuu yms, mutta päästöistä läpipääsy helpottuu monin kertaisesti. Poistin sen ukon Ex-Toledo Sdi:stä ja vaikutusta todellakin on. Pitäs muten poistaa se omasta E30Td:stä, kun keksis vaan, miten sitä alipainepumppukalvorasiahässäkkää sais huijattua lopettaan se turha imeminen :lol:
Kukaan koskaan poistanu M21D24 koneen (elektronisella pumpulla/mitsun turbolla) paketista tota EGR:ää?
T:Tero2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
EX: 524Tda, 324TdicT
Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...
Comment
-
-
Nyt kun asia on selvennyt niin, vielä kaipaisi ohjeita missä se egr sijaitsee ja mikä sieltä pitää tukkia? Vähän uusi asia tämä venttiili...
Edit..Elikkä imusarjasta lähtevä putki haarautuu vasenmalle pieneksi putkeksi joka tekee loivan "S" mutkan.Onko se tämä? Ensinmäiseen torx liitokseen vaan tukko? Olenko hukassa.. :roll:
Comment
-
-
Originally posted by RockerLopettaa imusarjan karstottamisen, ja sitämyötä alavääntö paranee, koneen käyttöikä jatkuu yms, mutta päästöistä läpipääsy helpottuu monin kertaisesti. Poistin sen ukon Ex-Toledo Sdi:stä ja vaikutusta todellakin on. Pitäs muten poistaa se omasta E30Td:stä, kun keksis vaan, miten sitä alipainepumppukalvorasiahässäkkää sais huijattua lopettaan se turha imeminen :lol:
Kukaan koskaan poistanu M21D24 koneen (elektronisella pumpulla/mitsun turbolla) paketista tota EGR:ää?
T:Tero
Onko M21 konettakin ollut egr venttiilillä? Ettet sekoita hukkaporttiin? Jos siellä se venttiili on, niin laita kuva tänne ihmeteltäväksi!
Ja sitten siitä tukkimisesta: Vanhemmissa voi alipaineletkun tukkia noin vain, mutta uudemmissa aiheuttaa vikakoodin ns. kalvon liiketunnistus.
Sitähän ei mikään laite hoksaa jos tukkii pakopuolelta tulevan putken kokonaan, niin ettei mitään kierrä vaikka venttiiliä aukaistaan! HOX!e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
Comment