Announcement

Collapse
No announcement yet.

nykiminen k-jet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • insp
    BTCF Member
    • Sep 2002
    • 827
    • Iittala

    #16
    Originally posted by LoudPipe
    Tää nyt vähän sivuaa meikäläisenkin ongelmaa, niin en viitsi postata uutta topiccia.

    Eli kone on M10B18 K-jetillä. Ongelmat:

    -saa sahata puolvuotta että auto suostuu käynnistymään kylmänä. Lupailee sillointällöin, mutta ei tahdo lähteä ei sit millään
    -kylmänä käy helvetin huonosti, eikä oikein siedä kaasua
    Kun kone lämpenee nämä ongelmat poistuu, mutta
    -alle 4000 rpm vääntöä ei oikeen löydy ja kone pätkii

    Tulpat on tosi hyvän näköiset, virranjakaja, pyörijä ja tulpanjohdot näyttää aivan uusilta. Ongelmat kylmänä viitanee rikastuksen toimimattomuuteen. Minkälainen systeemi tuossa on, en ole tarkemmin perehtynyt... Minne päin alan työkaluilla sohimaan?
    Ainakin huono käynnistyvyys kylmänä voi johtua http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do...x=177&y=77 ja osa 8, jossa on rele/bensaletku. Eli kylmänä se pitää sitä auki josta kone saa lisäbensaa.

    Toimiiko sulla kaikki suuttimet ok, että ruokaa riittää korkeammille kierroksille? Onko ilmanmassamittari ok?
    ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

    Comment

    • LoudPipe
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1434

      #17
      Pitää tutkia tuota relesettiä, kiitti!

      Ja siis auto kulkee kovilla kierroksilla oikein hyvin, mutta alhaisilla ei mihinkään, tulee oikeen kunnon tehopiikki jossain 4000-4500 rpm kohdalla. Ja tasakaasulla nypyttelee menemään

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎