Tää nyt vähän sivuaa meikäläisenkin ongelmaa, niin en viitsi postata uutta topiccia.
Eli kone on M10B18 K-jetillä. Ongelmat:
-saa sahata puolvuotta että auto suostuu käynnistymään kylmänä. Lupailee sillointällöin, mutta ei tahdo lähteä ei sit millään
-kylmänä käy helvetin huonosti, eikä oikein siedä kaasua
Kun kone lämpenee nämä ongelmat poistuu, mutta
-alle 4000 rpm vääntöä ei oikeen löydy ja kone pätkii
Tulpat on tosi hyvän näköiset, virranjakaja, pyörijä ja tulpanjohdot näyttää aivan uusilta. Ongelmat kylmänä viitanee rikastuksen toimimattomuuteen. Minkälainen systeemi tuossa on, en ole tarkemmin perehtynyt... Minne päin alan työkaluilla sohimaan?
Ja siis auto kulkee kovilla kierroksilla oikein hyvin, mutta alhaisilla ei mihinkään, tulee oikeen kunnon tehopiikki jossain 4000-4500 rpm kohdalla. Ja tasakaasulla nypyttelee menemään
Comment