Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorin ylikuumeneminen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jumbo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 6603
    • Lappeenranta

    #31
    ok, varmaan sitten se pumppu kuitenkin rikki, kokeile onko flektissä väljää tms. ja tarkista että vuotaako pumpun/flektin akselista sitä vettä eikä syyläristä...
    M550d

    Comment

    • amfe
      BTCF Member
      • Apr 2008
      • 281
      • 54500

      #32
      Originally posted by jumbo View Post
      ok, varmaan sitten se pumppu kuitenkin rikki, kokeile onko flektissä väljää tms. ja tarkista että vuotaako pumpun/flektin akselista sitä vettä eikä syyläristä...
      ei vuoda/ole väljää. mullahan ei ole viskoa vaan sähkönen flekti.. pumppu varmaan on se mikä on rikki syylärin lisäksi. huomenna motonettiä kohti
      BMW 325 sedan vm 2005


      ex-BMW 330i touring vm.2002
      ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau

      ex-BMW 320i coupe vm.92
      ex-BMW 316 sedan vm.91

      Comment

      • amfe
        BTCF Member
        • Apr 2008
        • 281
        • 54500

        #33
        vesipumppu vaihettu... keittäää vieläkii... syyläriä odotellaa..
        BMW 325 sedan vm 2005


        ex-BMW 330i touring vm.2002
        ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau

        ex-BMW 320i coupe vm.92
        ex-BMW 316 sedan vm.91

        Comment

        • amfe
          BTCF Member
          • Apr 2008
          • 281
          • 54500

          #34
          syylärikin vaihdettu ja keittääääää... hitto!! mikäs seuraavax.. vai onko kansi paskan???
          BMW 325 sedan vm 2005


          ex-BMW 330i touring vm.2002
          ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau

          ex-BMW 320i coupe vm.92
          ex-BMW 316 sedan vm.91

          Comment

          • amfe
            BTCF Member
            • Apr 2008
            • 281
            • 54500

            #35
            kansihan se siellä halki oli... uusi kone tulee paikalle..

            jos joku tarvii yläpuolentiivisteitä + kansipultteja niin ihan uudet ois jouten!!
            BMW 325 sedan vm 2005


            ex-BMW 330i touring vm.2002
            ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau

            ex-BMW 320i coupe vm.92
            ex-BMW 316 sedan vm.91

            Comment

            • zuikkeli
              Bimmer Rookie
              • Sep 2008
              • 126
              • Vs

              #36
              kirjotetaas nyt tänne ku en uutta viitti avata ku näitä ongelmia näköjään riittää. elikkä autona on e30 m40b18 koneella oleva touring. eli lämpömittari rikki ja aloin tuossa ihmettelemään kun ei puhalla oikeen lämmintä. no pistin sitten uuden termostaatin ja yllätykseni huomasin ettei siellä ole termostaattia ollutkaan paikalla ollenkaan. no asensin sitten samalla myös lisälämpömittarin et tietäis vähä mitkä lämmöt siellä koneessa oikee on. no siinä sitten ku ilmailin nii lisämittarissa lämmöt nousee siihen karvan verran alle 100 asteeseen. samalla alko jostain syystä toimimaan auton oma mittari jotenkuten ja se nousee siihen puoleen väliin... eli mihin mittariin on tässä uskomista auton silloin tällöin toimivaan mittarii vai lisämittariin (bilteman 10e mittari) . kone ei kuitenkaa keitä. jos te viisaammat vastaisitte
              Last edited by zuikkeli; 22-09-2008, 19:29.

              Comment

              • zuikkeli
                Bimmer Rookie
                • Sep 2008
                • 126
                • Vs

                #37
                eli nyt visko korjattu tai no itseasiassa lukittu nyt väliaikaisesti mutta ei se tuonut mitään eroa lämpöihin...eli mikäs avuksi? osaako ketään auttaa?

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎