ok, varmaan sitten se pumppu kuitenkin rikki, kokeile onko flektissä väljää tms. ja tarkista että vuotaako pumpun/flektin akselista sitä vettä eikä syyläristä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottorin ylikuumeneminen..
Collapse
X
-
Originally posted by jumbo View Postok, varmaan sitten se pumppu kuitenkin rikki, kokeile onko flektissä väljää tms. ja tarkista että vuotaako pumpun/flektin akselista sitä vettä eikä syyläristä...BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002
ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
ex-BMW 320i coupe vm.92
ex-BMW 316 sedan vm.91
Comment
-
-
kirjotetaas nyt tänne ku en uutta viitti avata ku näitä ongelmia näköjään riittää. elikkä autona on e30 m40b18 koneella oleva touring. eli lämpömittari rikki ja aloin tuossa ihmettelemään kun ei puhalla oikeen lämmintä. no pistin sitten uuden termostaatin ja yllätykseni huomasin ettei siellä ole termostaattia ollutkaan paikalla ollenkaan. no asensin sitten samalla myös lisälämpömittarin et tietäis vähä mitkä lämmöt siellä koneessa oikee on. no siinä sitten ku ilmailin nii lisämittarissa lämmöt nousee siihen karvan verran alle 100 asteeseen. samalla alko jostain syystä toimimaan auton oma mittari jotenkuten ja se nousee siihen puoleen väliin... eli mihin mittariin on tässä uskomista auton silloin tällöin toimivaan mittarii vai lisämittariin (bilteman 10e mittari). kone ei kuitenkaa keitä. jos te viisaammat vastaisitte
Last edited by zuikkeli; 22-09-2008, 19:29.
Comment
-
Comment