Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 tda laatikon toiminnasta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikke006
    Bimmer Rookie
    • Feb 2008
    • 70

325 tda laatikon toiminnasta

ongelmana on se että kun autolla kiihdyttää yli 80km/h ja laatikko vaihtaa kaikki vaihteet siististi mutta kun alat ajamaan tasaista vauhtia niin puottaa tuon lukon pois päältä??? eli kierrokset nousee noi 300rpm?

onko normalia vai onko jokin anturi vika? vai mistä vois johtua?

paljon automaateilla ajaneena voin sanoo ettei itse laatikossa ole mitään vikaa toimii muuten todella hyvin.
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

ei lukon kuulu hyppiä pois päältä muuta kuin jos kierroksia liian vähän tai kun annat koneelle leipää.. 80km/h nopeudessa ilman lukkoa on kierrokset jossain 1600-2200 riippuen tietty kuormasta

tuossa omassa on ilmeisesti jotain häikkää kun lukko menee päälle vasta n.115km/h vauhdissa (kierroksia lukon kanssa n.1900 silloin)
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• nikke006
      Bimmer Rookie
      • Feb 2008
      • 70

joo sen tiedän ettei sen kuulu eestaas hyppiä mut oon kuullut et bemarin laatikossa ois jossain joku anturi jonka vaihtamalla sais tuon lukon epäröinnin pois????

Comment

• Purzi
        Newbiemmer
        • Mar 2009
        • 5
        • Lahti

Löytyikö tähän apua? Mulla sama vika. Lukko kyllä pysyy päällä jos vedättää täydellä kaasulla, mutta ei tasaisessa ajossa.

Tuleeko kuntoon öljyjen ja suodattimen vaihdolla, kun en tiedä edellistä vaihtokertaa? Laatikko tosiaan muuten toimii hienosti, ei luista tms.
        Last edited by Purzi; 10-03-2009, 14:56.

Comment

• jannel
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2002
          • 283

Originally posted by nikke006 View Post
          ongelmana on se että kun autolla kiihdyttää yli 80km/h ja laatikko vaihtaa kaikki vaihteet siististi mutta kun alat ajamaan tasaista vauhtia niin puottaa tuon lukon pois päältä??? eli kierrokset nousee noi 300rpm?

onko normalia vai onko jokin anturi vika? vai mistä vois johtua?

paljon automaateilla ajaneena voin sanoo ettei itse laatikossa ole mitään vikaa toimii muuten todella hyvin.
          Puottaako se tuosta 80 vauhdista pois päältä vai puottaako kovemmistakin vauhdeista? Jos tuosta 80:stä niin taitaa olla paremminkin ominaisuus kuin vika! Oma kun ei tahdo lukitakkaan alle 90:n (mittarinopeus)!

Comment

• uti
            Bimmer Rookie
            • Sep 2005
            • 195

Ei kai ole tarkoitettu olemaan lukossa liian pienillä kierroksilla.

Comment

• Purzi
              Newbiemmer
              • Mar 2009
              • 5
              • Lahti

Mulla putoaa kyllä toi lukko pois kovemmissakin vauhdeissa, kun tasaisella pintakaasulla ajaa. Kylmänä ei sitä tee eli toimii niinkuin kuuluukin. Oliskohan öljyt finaalis, et lämpösenä paineet liian alhaiset tms.? Autohan é36 325tda -95.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎