Vähäsen kaivattaisiin apuja nytten kun eihän toi tulppien vaihto taas ihan putkeen menny
Auto siis E39 523i M52B25.
Elikkä niin kauan meni kaikki hyvin kunnes tuli viimesen pultin kiristyksen aika... Katkesi siis kiristysvaiheessa toinen niistä pulteista millä kiristetään puola paikoilleen ja tähän samaan tulee myös maajohto. Kantaa jäi vähäsen näkyviin, mutta eipä siitä ainakaan minun kotikonsteilla saa millään otetta (kulunut pyöreäksi) että saisi hyvin väännettyä...Yhden pytyn puola on nyt siis vain yhdellä pultilla kiinni ja tuon maajohdon sain viriteltyä siihen muuten ja kone käy kyllä hyvin eli ei sen puoleen ole niin hätää.
Mitähän tuon kanssa oikein tekisi, itsellä ei ole paljoa mahdollisuutta eikä välineitä alkaa kummoisia tekemään niin onkohan tuon pultinjämän irroittaminen tai uusien kierteiden tekeminen tuohon kohtaan normi korjaamolta isokin homma?
Tuossa vielä kuva selvennykseksi:
Auto siis E39 523i M52B25.
Elikkä niin kauan meni kaikki hyvin kunnes tuli viimesen pultin kiristyksen aika... Katkesi siis kiristysvaiheessa toinen niistä pulteista millä kiristetään puola paikoilleen ja tähän samaan tulee myös maajohto. Kantaa jäi vähäsen näkyviin, mutta eipä siitä ainakaan minun kotikonsteilla saa millään otetta (kulunut pyöreäksi) että saisi hyvin väännettyä...Yhden pytyn puola on nyt siis vain yhdellä pultilla kiinni ja tuon maajohdon sain viriteltyä siihen muuten ja kone käy kyllä hyvin eli ei sen puoleen ole niin hätää.
Mitähän tuon kanssa oikein tekisi, itsellä ei ole paljoa mahdollisuutta eikä välineitä alkaa kummoisia tekemään niin onkohan tuon pultinjämän irroittaminen tai uusien kierteiden tekeminen tuohon kohtaan normi korjaamolta isokin homma?
Tuossa vielä kuva selvennykseksi:
Comment