no niin.. huomenta taas..
normaalistihan auton lambdasäätö tasakaasulla heliluttaa seosmittaria laiha/rikas välillä joka on tietysti normaalia jotta katti voi toimia oikein (hapetu /pelkistys)
mutta kun olen tuossa hommaamassa P8PRO DTA ruiskua niin sinne annetaan "kohde arvo" jossa kone yrittää seoksia pitää esin a/f 12
niin näkyykö näissä ohjelmoitavissa ruiskuiss samanlailla tasakaasulla tai joutokäynnillä tuo lamda "heiluminen" vai olisiko se tahty niin että tietokoen pitää seokset juuri siinnä mihin ne on säädetty ilman heiluntaa?
eli onko jollain tietoo :juo
normaalistihan auton lambdasäätö tasakaasulla heliluttaa seosmittaria laiha/rikas välillä joka on tietysti normaalia jotta katti voi toimia oikein (hapetu /pelkistys)
mutta kun olen tuossa hommaamassa P8PRO DTA ruiskua niin sinne annetaan "kohde arvo" jossa kone yrittää seoksia pitää esin a/f 12
niin näkyykö näissä ohjelmoitavissa ruiskuiss samanlailla tasakaasulla tai joutokäynnillä tuo lamda "heiluminen" vai olisiko se tahty niin että tietokoen pitää seokset juuri siinnä mihin ne on säädetty ilman heiluntaa?
eli onko jollain tietoo :juo
Comment