Saako noita Getragin vaihdelaatikon synkiä säädettyä miten? kun kakkonen ei meinaa mennä oikein kunnolla silmää muutaku runnomalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M5 3.8 Vaihdelaatikon synkät?
Collapse
X
-
ei sitten mitenkään1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
-
-
Vaihda laatikkoon Redlinen MTL laatikkoöljyt. Voi auttaa ensiapuna vielä, jos ei ole laatikko täysin vainaa. Omassa 5 vaihteisessa 3.8:ssa on ollut pientä synkkaongelmaa 2. ja 3. vaihteilla aiemmin, mutta muutaman kerran siihen on vaihdettu uudet MTL öljyt (noin 10 tkm välein) ja nykyään toimii paljon paremmin. Laitoin vielä toisen öljynvaihdon yhteydessä RVS-käsittelyn laatikkoon ja toiminta parani entisestään. Harvoin on enää synkkaongelmaa edes täyskaasukiihdytyksissä. Tuli muuten aika paljon metallilastua ulos öljyjen mukana ja magneettinen tyhjennystulppa oli kanssa täynnä metallisilppua.
Joten toivoa on vielä .
JannePojat me ollaan hävitty tää peli...
Comment
-
-
Originally posted by The Other View PostJuu, laatikko korjauskelvoton, tiiä se.
Eikä kannata heittää tuollaista väärää infoa edes leikillään, parempi olla painamatta ennemmin sitä Submit nappia
Alkuperäiseen kysymykseen Yltti vastasikin, joten vaihtoon menee.
Comment
-
-
Originally posted by onyx View PostKattelin tuolta jostai ralli forumilta ni siellä suositeltiin jotain automaatti laatikon öljyjä. Vähän kyllä epäilyttää tunkea sinne mitää automaatti öljyjä kun on kuitenkin manuaali loota. ja siellä sanottii ettei mitää Redlinen puuroja tonne kannata laittaa.. Hmm.
Valvolinen type D mulla on ollu aina manu askeissa ja hyvin pelaa!Speed costs, how fast you wanna go?
Comment
-
-
synkrot ja öljyt
automaattilaatikon öljyt sinne vaan...joku manuaalikin sanoo että kylmiin olosuhteisiin(suomi) automaattilaatikon öljyt.
itellä castrol transmax-z öljyt sisällä.
tuohon vaihdelaatikkovikaan sanon vaan että itellä on 3 vaihteen synkro ihan loppu ja 2 vaihdekin laittaa vastaan täyskiihdytyksessä, joten ostin toisen lootan, josta 3 hampin synkro loppu, purin sen ja nyt kasausta vailla.....2 ja 3 hampille menee samat synkrot ja maksaa 125€/kpl ainakin bmw alkuperäisosana(ei taida muualta saada).
siinä synkrossa on jokulainen kitkapinta hammasrattaan kosketuspinnassa ja näköjään kuluu ajan myötä, koska hampin metallipinta ei ole kulunut.
tarvii minimissään n.15t prässin, että saa 5.vaihteen hampin ekana pois, kun se on prässäämällä kiinni, ainakin vanhemmissa 280 laatikoissa....muistaakseni jostaki lukenu että olis muutettu uudemmissa helpommin purettaviksi, mutta saatto olla että koski sitä uudempaa 6-vaihteista vaan.
Comment
-
Comment