Monessa paikkaa mainostetaan eagleiksi veivejä, jotka oikeasti ovat samaa kiinan tuotetta kuin lukemattoman monissa muissakin myytävät vaikkapa kaupan nimellä olevat veivit. Hyviä ne ovat hintaisekseen, mutta kannattaa katsoa mistä saa halvimmalla, ebaysta on välillä saanut hyviä kauppoja vrt. suomen liikkeet.
Varman päälle jos ottaa, mittauttaa kanget ennen paikalleen laittoa.
Jep. Minulla oli sarjassa 11 grammaa heittoa keveimmän ja painavimman välillä. Eaglena myytiin, mutta valmistustoleranssit ei täytä eaglen ilmoittamia.
thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Mulle tuli "vanhaan rouvaan" CAT -merkkiset H-beamit. Samoissa hinnoissa kun eaglet ostettaessa. Suosittelen jos sopivia löytyy. Painot 0,1g sisään, mitat ja lenkkien pyöreydet ok.
Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...
Mulle tuli "vanhaan rouvaan" CAT -merkkiset H-beamit. Samoissa hinnoissa kun eaglet ostettaessa. Suosittelen jos sopivia löytyy. Painot 0,1g sisään, mitat ja lenkkien pyöreydet ok.
Googlaamalla löytyy varmaan mitä löydettävissä on. esim:
Get top-quality crankshafts, connecting rods, and forged pistons at PPM Racing. Our cutting-edge technology, including CNC machining and computer-aided solid modelling, ensures maximum strength and weight savings. Choose from 2618 or 4032 grade aluminium alloy, with hand de-burred pistons and precision-milled ring grooves for low-drag, lightweight performance. Experience the best in design and manufacturing with PPM Racing.
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Comment