Vanha viestiketju, mutta kun tuli itselle vastaava vika, niin piti tuoda ketju ylös.
Eli Wittu_joo, korjaantuiko vika ja jos näin niin missä se etuvastus sitten oli ja minkänäkönen mokkula se on?
Ei toimi enää toi Online ETK:n linkki, enkä uudesta versiosta oikeannäköistä kuvaa osannut etsiä.
Oli se siinä. Se löytyy kuskin puolen jalkotilasta lämppärinkennon yläpuolelta.
Siihen tulee liitin ja kokoo sillä on jotain 2*2*6cm
Tämä siis mallissa missä on 0 ja neljä asentoa. 0 ja kolme asentoisessa se on vissiin eri paikassa. En ainakaan löytäny sitä samastapaikasta kun tota 316:sta joskus purin.
Nyt ton vaihon jälkeen on vaan semmonen ongelma kun pistää lämppärin vaikka kakkoselle niin se pyöriin minuutin ja sammuu
Sitten toimii taas vaan nelos asento.
Jonkun vartin päästä toimii taas kaikki asennot hetken. Kai tuola on joku lämpövastus tai joku. En tiedä..
Edit:
On muuten paha tapa jättää kirjottamatta korjaantuiko vika ja miten
Tossa kolme asentoisessa puhaltimessa vastuspaketti löytyy puhaltimen moottorin luota. Eli konehuoneesta tulipellistä luukku pois ja puhaltimenkopan päällimuovi pois ja vastuspaketti on näkyvissä puhaltimen moottorin alapuolella
(valkoinen muovi palikka). Irtoaa ihan vetämällä.
Ainakin kolmiasentoisen puhaltimen vastuksessa on eräänlainen "lämpösulake", joka on toteutettu kaksoismetalliliuskalla, muistuttaa hieman katkojankärkiä. Kerran joudun noita kärkiä hieman hiomaan huonon kontaktin takia, ei toiminut kuin "täysillä".
Oli se siinä. Se löytyy kuskin puolen jalkotilasta lämppärinkennon yläpuolelta.
Siihen tulee liitin ja kokoo sillä on jotain 2*2*6cm
...
Kiitoksia selvityksistä. Tosin nyt mulla alkoi tänään yht'äkkiä lämppärin kaikki asennot taas toimimaan, joten kattellaan nyt tarviiko alkaa vastuksia vaihtelemaan.
Niin ja tolla ETK:n toimimattomuudella tarkoitin, ettei se reddewilin linkki, jossa lämpövastuksen kuva olisi ollut toiminut.
Comment