No perkules mistä sinne pultille pääsee sitten? eli ei tarvii irrotella niita mustia listoja puskurista?
Onhan sinun auto muovipuskurinen?
Nuo 11 pultin kannat on puskurin alapinnassa eli alta päin näkyyvät ja jos on alkuperäiset pultit niin niissä on iso torx kanta (oiskohan ollu joku T-55 ?) Jos pultit lähtee auki (ja pois) niin sen jälkeen puskuri lähtee irti taaksepäin vetämällä.
Ja kuvaan selvennystä: osa 7 on puskurin runko-osa ja on osan 1 eli puskurin sisässä kiinni. Pultti 11 menee osan 9 ja 13 läpi. Ja tuo osa 9 on kiinni tuossa runko-osassa.
No koitetaa sitte alottaaa tolla pultti 11 ja katotaa mitä sieltä tulee pois ja mitä ei :( olen nyt vaan ottamassa tuon puskin pois että pääsen sahailee ton koukun vittuun. Kiitos jepet näistä!
näytti nii oudolta tuo koukku nii piti lähtä kattoo että eihän omassa oo samanlainen, no ei ollu. olisiki ollu ainaki puolta helpompi ottaa pois ku sun koukku.
Mitä ideaa tässä koko koukun poistamisessa ylipäätänsä on?
Hienompi perä:think. Näyttäs olevan aika helppo irrottaa pulteista tuo koukku ja voihan siihen vaikka hitsata samanlaisen tuen puskurille vaikka neliraudasta tms.
No sehän tässä on että kun ei omista mitään hitsiä. Mitä veikkaatte onnistuuko rautasahalla tuosta hitsin sauman kohtalta sahaaminen? kun kuitenki ontto tuo koukku.
No sehän tässä on että kun ei omista mitään hitsiä. Mitä veikkaatte onnistuuko rautasahalla tuosta hitsin sauman kohtalta sahaaminen? kun kuitenki ontto tuo koukku.
Tottahan toki, sehän on vain ranteista ja terien määrästä kiinni.
Comment