voi poistaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
voi poistaa
Collapse
X
-
Siis onko siinä jotain vikaa? En mä tuohon moottoriin vaihtaisi vaan huvikseni huollon takia kuin tulpat, öljyt, suodattimet ja pakkasnesteet.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
-
-
Originally posted by juustomummo View PostElikkäs ostin e30 316 1.8 ketjukone vm88 ajettu 188tkm kilometriä ja huoltoa auto tarvis. Kasasin motonetin sivuilta ostoskoriin mitkä minun mielestä olisi vaihdettava mutta kysyn vielä teiltä onko järkevää taikka mitäs pitäs lisätä listaan.
Koodi Tuote A-Hinta Määrä Yhteensä
30-6062 Termostaatti 85°C BMW-4syl -88 23.90 1 23.90
11-1918 BOSCH Super F7LDCR ** 5.90 4 23.60
59-0006 VS600 BMW synt peräöljy 1l 22.90 1 22.90
19-0002 Bensasuodin Ø6/8mm pienempi 1.20 1 1.20
15-1692 Öljynsuodatin BMW M10 saksal. 5.90 1 5.90
27-3112 Tiiviste Ø12mm BMW/MB 0.50 1 0.50
Comment
-
-
+ ilmanputsariVanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Aattelin sillä lailla että ostan kamat ja vien yhelle pikkupajalla laitettavaks ja samalla voisi vaihdella noita tiivisteitä kun ovat kuinteki suht halvat. Huoltokirjan mukaan autoa ole huollettu vuoden 90 jälkeen, mutta hyvin näyttää pelaavan. Pari asiaa ihmetyttää kuitenkin auton tyhjäkäynti on aika seilailevaa välillä ja heikon oloista, sitten on sellanen ongelma kun päästää kaasusta ja antaa auton liukua eteen päin nii alkaa tavallaa nykiminen mistäs se voisi johtua?
Tämä siis on eka autoni ja siks toivon saavan hyvän tuen täältä päinVoisin sanoa sen että täällä porukka on rennompaa ja auttelijaampaa sakkia kuin esim audi foorumilla siitä hatunosto!
Last edited by juustomummo; 04-10-2008, 23:14.
Comment
-
-
VS600 BMW synt peräöljy 1l
Mitkä öljyt laatikolle? Mobilube SHC-LS 75W-90 1l ?
Mitkä öljyt moottoriin? näyttää olevan aika monta laatua tarjolla.
Öljynsuodatin BMW M10 saksalaismerkki
Bensasuodin Ø6/8mm pienempi
BOSCH Super W8DC **
Pakoventt BMW 315-518 Ø35mm
Imuventt BMW 315-518 Ø42mm
Vaiht takakumityyny BMW E30 5v
Kannentiiv BMW M10-moottori
Imus tiiv BMW M10-moottori
Venttkopantiiv BMW M10
Männänrenkaat BMW
Tältä näyttää nyt mitäs sanotte?
Kannattaako vaihtaa vaihdelaatikon/perän stefat?
Comment
-
-
Onko tämä huoltojuttu joku vitsi tms? :think
Jos ei ole niin unohda koko osienkeruu homma jos et kerta niistä mitään ymmärrä ja vie autosi suosiolla sellaiseen paikkaan missä osaavat tehdä autoosi sopivan huollon esimerkiksi maalaisjärkeä apuna käyttäen (mikäli ei ole mitään aikaisempaa huoltohistoriaa tiedossa). Ja mikäli autossasi on jotain vikoja niin kerro ne tarkasti kuvaillen myös. Eiköhän siellä sitten ammattilainen osaa hommansa, toivottavasti
Mikään ei ole sen tyhmempää kuin kantaa sinne pajalle kassikaupalla ylimääräistä tai väärää osaa jolla ei ole normaalin huollon kannalta mitään tekemistä... Rahan ja ajan hukkaa
Comment
-
-
Tämä vaikuttaa jo peruskunnostamiselta....mutta en näe mitään järkeä tehdä tälläistä savottaa jos ei ole mitään vikaa...Tietty jos ylimääräistä rahaa sijoittaa vanhaan autoon niin eikun vaan....mutta ei se tule sen arvoa nostaa yhtään....esim.kannentiivisteen vaihto huh huh...1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
Originally posted by juustomummo View PostAattelin sillä lailla että ostan kamat ja vien yhelle pikkupajalla laitettavaks ja samalla voisi vaihdella noita tiivisteitä kun ovat kuinteki suht halvat. Huoltokirjan mukaan autoa ole huollettu vuoden 90 jälkeen, mutta hyvin näyttää pelaavan. Pari asiaa ihmetyttää kuitenkin auton tyhjäkäynti on aika seilailevaa välillä ja heikon oloista, sitten on sellanen ongelma kun päästää kaasusta ja antaa auton liukua eteen päin nii alkaa tavallaa nykiminen mistäs se voisi johtua?
Tämä siis on eka autoni ja siks toivon saavan hyvän tuen täältä päinVoisin sanoa sen että täällä porukka on rennompaa ja auttelijaampaa sakkia kuin esim audi foorumilla siitä hatunosto!
Kulkuvälineet:
Etsintä käynnissä
ex BMW:t
e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
ex muun merkkiset:
Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350
Comment
-
-
Terno
Helpoimmalla olisit päässyt kun olisit kättänyt koko auton ostamatta, on sen verta susi tuo kaasutin, että huh... Epäilen etttä KAIKKI käyntihäiriöt johtuu tuosta kaasarista. Ite oon vetänyt M10-koneisiin AINA halvimmat synteetiset öljyt hyvin on pelannut...
Comment
-
Käy kysäise sieltä tutulta pikku pajalta,mitä mieltä ovat tarvikkeista. Samalla saat sovittua muut (aika, hinta, ym.) seikat kohdalleen...
Omasta mielestäni, mitä kerroit autostasi, vaihda öljy, suodattimet, tulpat, ehkä virranjakajan osat, vaihteisto- ja peräöljyt. Kojaamo hoitakoon nykimisen. Sit vielä varovainen (huomioit sähkölaitteet) liuotin-/ kuumavesipainepesu,niin pitäis varmaan selvitä huoleti ens kesään...
Jos tuntuu et siinäkö kaikki,nii uusi soitin ja wunderbaum ???
Edit: automaattilaatikkoon automaattiöljy, manuaalilaatikkoon manuaaliöljyLast edited by Ceppo; 05-10-2008, 13:26.
Comment
-
Comment