Oliskohan jollakulla jaettavana kokemuksia sisustan muoviosien maalaamisesta? Mikä maali? Pysyykö? Työn jälki?
Sisustan muoviosien maalaaminen??
Collapse
X
-
Laadukas nahka/keinonahka spraymaali lähimmältä suutarilta ja ennen maalausta pyyhkiminen sikkensin automaalauskäyttöön tarkoitetulla rasvanpoistoaineella, eikä ongelmia tule. Maali sulaa osaksi kojelaudan pintaa joten ei lähde ikinä mihinkään.
Comment
-
Harmaasta kojelaudasta pitäisi musta saada. Irroittaminen tuntuu olevan liian hankalaa!Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta
En kyllä ymmärrä että miksi pitää ees maalata kun yleensä jälki ja näky on aivan hirveä.. Orggis sen olla pitää!Pecunia rerum omnium!!
Comment
-
Mahtaakohan kyseistä maalia saada nestemäisenä jotta voisi sienellä levittää? Ei jaksais/osais :oops: repiä kojelautaa pois.Originally posted by HemiLaadukas nahka/keinonahka spraymaali lähimmältä suutarilta ja ennen maalausta pyyhkiminen sikkensin automaalauskäyttöön tarkoitetulla rasvanpoistoaineella, eikä ongelmia tule. Maali sulaa osaksi kojelaudan pintaa joten ei lähde ikinä mihinkään.Pecunia rerum omnium!!
Comment
-
Jos haluat siitä hyvän saada, niin se on pakko irroittaa. Jos meinaat maalata jotain auton sisällä, niin maalin haju jää varmaan aika pitkäksi aikaa sinne sisälle. DECOVÄRISTÄ saa maalia, mikä on tietylle osalle. Sisustassa kun on kaikkeea erilaista materiaaleja ja jokainen tarvitsisi oman maalin. Käyt sieltä kysymässä, ja sano että toi tyyppi jolla on e30:nen bemari hopeisella sisustuksella lähetti, niin vois tulla jotain allennusta.Originally posted by tomata1Harmaasta kojelaudasta pitäisi musta saada. Irroittaminen tuntuu olevan liian hankalaa!Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta
En kyllä ymmärrä että miksi pitää ees maalata kun yleensä jälki ja näky on aivan hirveä.. Orggis sen olla pitää!
Mä maalasin hopealla kaikkee omassa vanhassa e30:sessä. Tosi pieni kerros lakkaa, jottei toi kiillä. Kiiltävä kojelauta voi olla myös aika rasittava kun aurinko heijastuu. Tämmöinen tuli -->
Comment
-
Originally posted by IvvNJos haluat siitä hyvän saada, niin se on pakko irroittaa. Jos meinaat maalata jotain auton sisällä, niin maalin haju jää varmaan aika pitkäksi aikaa sinne sisälle. DECOVÄRISTÄ saa maalia, mikä on tietylle osalle. Sisustassa kun on kaikkeea erilaista materiaaleja ja jokainen tarvitsisi oman maalin. Käyt sieltä kysymässä, ja sano että toi tyyppi jolla on e30:nen bemari hopeisella sisustuksella lähetti, niin vois tulla jotain allennusta.Originally posted by tomata1Harmaasta kojelaudasta pitäisi musta saada. Irroittaminen tuntuu olevan liian hankalaa!Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta
En kyllä ymmärrä että miksi pitää ees maalata kun yleensä jälki ja näky on aivan hirveä.. Orggis sen olla pitää!
Mä maalasin hopealla kaikkee omassa vanhassa e30:sessä. Tosi pieni kerros lakkaa, jottei toi kiillä. Kiiltävä kojelauta voi olla myös aika rasittava kun aurinko heijastuu. Tämmöinen tuli -->

Minkä hintaisia maalit ovat? Noin suunnilleen!Pecunia rerum omnium!!
Comment
-
en muista, mutta olisko 15€ purkki. 2 semmoista purkkia riittää ihan hyvin e30:sen kojelaudan + ne muut osat maalaamiseen.Originally posted by tomata1Originally posted by IvvNJos haluat siitä hyvän saada, niin se on pakko irroittaa. Jos meinaat maalata jotain auton sisällä, niin maalin haju jää varmaan aika pitkäksi aikaa sinne sisälle. DECOVÄRISTÄ saa maalia, mikä on tietylle osalle. Sisustassa kun on kaikkeea erilaista materiaaleja ja jokainen tarvitsisi oman maalin. Käyt sieltä kysymässä, ja sano että toi tyyppi jolla on e30:nen bemari hopeisella sisustuksella lähetti, niin vois tulla jotain allennusta.Originally posted by tomata1Harmaasta kojelaudasta pitäisi musta saada. Irroittaminen tuntuu olevan liian hankalaa!Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta

Minkä hintaisia maalit ovat? Noin suunnilleen!
Comment
-
Luinpa vaan netistä miten 700-sarjalaisen kojelauta otettiin pois ja kaveri suositteli maalaamaan "with spunge"! En ole itse koettanut ja sen takia kyselin kokemuksiaOriginally posted by tuoppixTulee varmaan tosi komee kojelauta,kun alat maalia sienellä levittämään
Pecunia rerum omnium!!
Comment
-
Jos sulla on e30 niin kojelauta on yllättävän helppo irrottaa. Näyttää kyllä että se vaatii aikaa muutaman tunnin. Mutta tossa masin kanssa purettiin kojelauta 10minuutissa pois. No tuulilasi oli jo valmiiks irti ja vähän nopeutti sitä. Mutta helppoa se oliOriginally posted by tomata1Mahtaakohan kyseistä maalia saada nestemäisenä jotta voisi sienellä levittää? Ei jaksais/osais :oops: repiä kojelautaa pois.Originally posted by HemiLaadukas nahka/keinonahka spraymaali lähimmältä suutarilta ja ennen maalausta pyyhkiminen sikkensin automaalauskäyttöön tarkoitetulla rasvanpoistoaineella, eikä ongelmia tule. Maali sulaa osaksi kojelaudan pintaa joten ei lähde ikinä mihinkään.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
Comment