Oliskohan jollakulla jaettavana kokemuksia sisustan muoviosien maalaamisesta? Mikä maali? Pysyykö? Työn jälki?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sisustan muoviosien maalaaminen??
Collapse
X
-
Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta
En kyllä ymmärrä että miksi pitää ees maalata kun yleensä jälki ja näky on aivan hirveä.. Orggis sen olla pitää!Pecunia rerum omnium!!
Comment
-
-
Originally posted by HemiLaadukas nahka/keinonahka spraymaali lähimmältä suutarilta ja ennen maalausta pyyhkiminen sikkensin automaalauskäyttöön tarkoitetulla rasvanpoistoaineella, eikä ongelmia tule. Maali sulaa osaksi kojelaudan pintaa joten ei lähde ikinä mihinkään.Pecunia rerum omnium!!
Comment
-
-
Originally posted by tomata1Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta
En kyllä ymmärrä että miksi pitää ees maalata kun yleensä jälki ja näky on aivan hirveä.. Orggis sen olla pitää!
Mä maalasin hopealla kaikkee omassa vanhassa e30:sessä. Tosi pieni kerros lakkaa, jottei toi kiillä. Kiiltävä kojelauta voi olla myös aika rasittava kun aurinko heijastuu. Tämmöinen tuli -->
Comment
-
-
Originally posted by IvvNOriginally posted by tomata1Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta
En kyllä ymmärrä että miksi pitää ees maalata kun yleensä jälki ja näky on aivan hirveä.. Orggis sen olla pitää!
Mä maalasin hopealla kaikkee omassa vanhassa e30:sessä. Tosi pieni kerros lakkaa, jottei toi kiillä. Kiiltävä kojelauta voi olla myös aika rasittava kun aurinko heijastuu. Tämmöinen tuli -->
Minkä hintaisia maalit ovat? Noin suunnilleen!Pecunia rerum omnium!!
Comment
-
-
Originally posted by tomata1Originally posted by IvvNOriginally posted by tomata1Originally posted by -Tate-IVVN, on tällä foorumilla ainakin maalannut E30 koelautaansa. Lupaa mulle ettei sit mitään keltasta
Minkä hintaisia maalit ovat? Noin suunnilleen!
Comment
-
-
Originally posted by tomata1Originally posted by HemiLaadukas nahka/keinonahka spraymaali lähimmältä suutarilta ja ennen maalausta pyyhkiminen sikkensin automaalauskäyttöön tarkoitetulla rasvanpoistoaineella, eikä ongelmia tule. Maali sulaa osaksi kojelaudan pintaa joten ei lähde ikinä mihinkään.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Comment