Auto on 1997 318i farkku, lämmityslaite ei pelitä jostain syystä millään nopeudella, sulake on ehjä joten mistä voisi lähteä etsimään vikaa??? itse ei enää ymmärrä, joten vinkkiä tulemaan.
Kiitos jo etukäteen....
Puhallin moottori sökö. Jos olisi vastus mennyt niin toimisi kuitenkin suurimmalla nopeudella.
Motonetin vaihtoehdot:
E36 Puhallin+moottori Behr-tyyppi (1-siipinen). . . . . . . 13-1747 275.00 ???
E36 Moottori ilman siipiä Ø59mm ja 1-akselinen/Ø8mm. . . . 13-1723 95.50 ???
E36 Moottori ilman siipiä Ø73mm ja 2-akselinen/Ø8mm. . . . 13-1951 59.50 ???
1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS F10 525d Xdrive comfort sitte Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin. www.rotator.fi
Puhallin moottori sökö. Jos olisi vastus mennyt niin toimisi kuitenkin suurimmalla nopeudella.
Motonetin vaihtoehdot:
E36 Puhallin+moottori Behr-tyyppi (1-siipinen). . . . . . . 13-1747 275.00 ???
E36 Moottori ilman siipiä Ø59mm ja 1-akselinen/Ø8mm. . . . 13-1723 95.50 ???
E36 Moottori ilman siipiä Ø73mm ja 2-akselinen/Ø8mm. . . . 13-1951 59.50 ???
mullaku oli vastus menny ni ei toiminu millään nopeuksil.. heti ku vaihoin vastuksen ni alko pelittää mut auto on ti
etenki e39 ja automaatti ilm.
Puhallin moottori sökö. Jos olisi vastus mennyt niin toimisi kuitenkin suurimmalla nopeudella.
Motonetin vaihtoehdot:
E36 Puhallin+moottori Behr-tyyppi (1-siipinen). . . . . . . 13-1747 275.00 ???
E36 Moottori ilman siipiä Ø59mm ja 1-akselinen/Ø8mm. . . . 13-1723 95.50 ???
E36 Moottori ilman siipiä Ø73mm ja 2-akselinen/Ø8mm. . . . 13-1951 59.50 ???
Tere! onko tuo puhaltimen moottori vaikea vaihtaa / oisko purku vinkkejä ettei tulis tehtyä turhaa työtä....
ite vaihoin seiskaan sen tässä reilu vuosi sitten, kestihän siinä aika vitun kauan ko ei oikein tienny mistä lähtä sitä purkamaan.. mutta ei mikään mahdoton.. Ja tosiaan kannattaa varmaan romuttamoilta kysellä noita, on meinaan uutena aika hintavia..
Motonetissa ei näemmä ole kaikkia variaatioita.
1-akselinen (59mm,1x8mm) 92€
täyd. 1-aks. (59mm Siemens system) 115€
1-akselinen (73mm Behr system) 129€
täydellinen (73mm,2x8mm) 91€
pelkkä moot. (73mm,2x8mm) 109€
pelkkä moot. (73mm,2x8mm sokkat.) 98€
pelkkä moot. (73mm,2x8mm sokkat.) 75€
vastus 4-nap. 49€
vastus 5-nap. 69€
Kannattaa varmistaa mikä siellä on ennen hankintaa. Eivätkä nuo niin mahdottomia maksa että käytettyyn kannattaa ryhtyä? Ei ainakaan ilman peruskorjausta eli hiilien ja puslien vaihtoa. Tuskin kukaan moottorin vaihtanut haluaa tehdä sitä heti uudestaan... Hintojen erot yllämainituissa johtuvat siitä onko kyseessä originaalia vastaava merkkivalmistajan osa vai muu tarvikeosa.
Comment