Announcement
Collapse
No announcement yet.
voi poistaa
Collapse
X
-
Toisaalta:
Originally posted by RoclaKiertovesipummpu, tehostaa jäähdytysnesteen kiertoa kennolle.
Tai jos jostain syystä ei toimi oikein, niin haittaa kiertoa.
Sen voi myös poistaa, lämmittimen teho huononee ehjään verrattuna, mutta paranee vialliseen verrattuna.
Uusi on pumpuksi suhteellisen arvokas, muistaakseni selkeästi yli 100e tarvikkeena.Olli.
-
-
Originally posted by juustomummo View PostJep päälle 100€ se oli. Mistäs muusta toi vika vois johtua kuin tuosta kiertovesipumpusta? ja mitä pitää huomioida jos irrotan tuon laitteen?
Tuosta kannattaa aloittaa vianhaku.
Voihan se olla kenno tukossa, nesteet vähänä tai jopa kansivaurio, mutta aloita nyt tuosta pumpusta, tarkista että se edes pyörii, jos ei pyöri, niin tarkasta että sille tulee virta kun auto on lämpimänä käynnissä ja lämmöt täysille kytkettynä, jos ei tule, niin tarkasta sulake, se on joissain malleissa jalkatilassa mustassa irtopesässä tai sitten lämpöanturi, se on mittarin anturin yhteydessä termarikotelossa.Olli.
Comment
-
-
Mulla puhalsi kyllä lämmintä vaikka pumppu olikin jumissa, ilmaa järjestelmässä tai kansi/pahvi mennyt.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Häviääkö nesteet? Minkä näköiset öljyt ja nesteet on?
Ensimmäisenä kannattais järjestelmä ilmata kunnolla.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Joo elikkäs tuli ajeltua moottoritie nopeuksia niin huomas että välillä tulee lämmintä ilmaa ja moottorinlämpö tila vahtelee aikas paljon. Esim jos köröttelee nii moottorin lämpötila nousee, mutta jos ajaa taas esim 100km/h se laskeutuu normaaliin tilaa. Jos ei pida tuulettimia 3 asennossa nii lämpötila nousee ja kun huudattaa ilmastointia nii moottorinlämpö tila laskee. Mutta jos vähänki ottaa tiukempia vetoja nii moottorinlämpö tila nousee nopeasti. Elikkäs tuo lämmitin on ihan sekaisin.
Comment
-
Comment