Eikös tuommoiseen vikaan voi vaikuttaa myös rikkinäinen visko?
Ilmat saat pois parhaiten kun tunkkaat autoa keulasta ylös päin tai sitten ajat mäkeen että keula jää perään nähden korkeammalle,termostaatti kotelosta tai syyläristä,kummassa sitten on,ilmaruuvi auki. Vähän kierroksia koneeseen ja lisäät nestettä,pitäs alkaa kaasua painettaessa vesi lentämään kunnolla ilmaruuvin reijästä ja tyhjäkäynnilläkin pitää tulla reijästä nestettä. Ja pistä sisätilan puhallin täysille kuten myöskin lämmön säätö.
Äläkä sitten kovin hengittele nuita neste höyryjä,äkkiä on kurkku kipeä.
Ehkä vähän huonosti selitetty,mutta paremmin en nyt jaksa alkaa viestiä muotoilemaan.
Ilmat saat pois parhaiten kun tunkkaat autoa keulasta ylös päin tai sitten ajat mäkeen että keula jää perään nähden korkeammalle,termostaatti kotelosta tai syyläristä,kummassa sitten on,ilmaruuvi auki. Vähän kierroksia koneeseen ja lisäät nestettä,pitäs alkaa kaasua painettaessa vesi lentämään kunnolla ilmaruuvin reijästä ja tyhjäkäynnilläkin pitää tulla reijästä nestettä. Ja pistä sisätilan puhallin täysille kuten myöskin lämmön säätö.
Äläkä sitten kovin hengittele nuita neste höyryjä,äkkiä on kurkku kipeä.
Ehkä vähän huonosti selitetty,mutta paremmin en nyt jaksa alkaa viestiä muotoilemaan.
Comment