Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kanttikivijäljet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chang
    Newbiemmer
    • Sep 2008
    • 2

Kanttikivijäljet

Tuli sitten lopulta hommattua z4 - kauneusvirheenä tässä on useat kanttikivijäljet kahdessa vanteessa. Pystyykö näille tekemään mitään ja löytyisikö Turun suunnalta jotain pajaa, mistä kannattaisi kysellä hommaa? Yrittänyt googlettamalla löytää tietoa - joku on tilannut jostain ulkomailta jotain kittiä ym. mutta lopputulokset ovat olleet vaihtelevia. Mieluummin veisin jonnekin laitettavaksi, kun ei oikein ole luottoa omiin taitoihin.

-chang
    Attached Files
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

Näyttäis siltä, että ei ole paljoa tavaraa pois. Kevyt hionta ja maalaus ehkä riittää. Joku automaalaamo varmaan pystyy auttamaan. Kuvasta kyllä vaikea sanoa ihan 100-varmasti. Parempi, että viet vanteen näytille jonnekin.

Tuolla olen itse yhden sarjan maalauttanut, ja hyvät tuli.
    Last edited by Bullitt; 28-10-2008, 08:29.

Comment

• Hammu
      Moderator
      • Nov 2006
      • 3971
      • Nurmijärvi

Tuommonen on vielä helppo fiksata.

Ei näytä olevan muuta kuin maali ottanu itteensä, eli kevyt hionta ja maalaus taitaa riittää.

Mulla on tällä hetkellä 2 sarjaa vanteita työn alla, toinen sarja on rokattu kanttareihin niin pahasti että joutuu muutamia monttuja täyttämään kemiallisella metallilla...

Comment

• AndyM
        Newbiemmer
        • Aug 2005
        • 25
        • Helsinki

Selvitä vanteen tarkka malli (jos BMW-originaali) ja kysy merkkiliikkeestä ko. väristä pensselipulloa. Maksaa n. 10e. Jälkien kevyt hionta GRIT 1000 paperilla, jotta lika ja hapettumat saadaan pois. Sen jälkeen väri ja lakka.
        Tämä on toiminut itsellä kiitettävästi.
        F10 520dA 2013

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎