Announcement

Collapse
No announcement yet.

Patalaiska pas..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kuuskolviis
    Newbiemmer
    • Sep 2004
    • 6
    • happyvalley

    Patalaiska pas..

    Eli onkelma on 3,5 litrasessa koneessa... Miten bensanpaineen mataloituminen vaikuttaa koneen tehoon? Siis pieni mataloituminen? Tuo laite kun vaikuttaa niin perin laiskalta nykyään! Myös muita vinkkejä otetaan vastaan että miten ton padan sais taas palautettua taistelukondikseen! (ilman täysremppa vihjeitä...) Kilometrejä sillä on takana pyöreet 250000...
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #2
    Missäs kunnossa siellä nokka ja keinut on. Ja kyllä se paineenlaskukin heikentää taistelukykyä. Mites peruskone, ohivuodot yms.?
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #3
      Ettei vaan ole tullu yleisin vika. On vaan yksinkertasti tottunu tehoon.
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #4
        Originally posted by Wittu_joo
        Ettei vaan ole tullu yleisin vika. On vaan yksinkertasti tottunu tehoon.
        Tosiaan tuo unohtui :lol:
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • kuuskolviis
          Newbiemmer
          • Sep 2004
          • 6
          • happyvalley

          #5
          Ei, kyllä se on laiskistunut! Ei ole tottumis kymysys... Kone on muuten aivan OK kunnossa, kansiremppa just tehty... Kaasun kun tuuppoo pohjaan niin alakierroksilla ei tapahdu senkään edestä mitään mitä ennen. Miten paljon esim. kulunut nokkaketju vaikuttaa asiaan? Ja sitten kun siinä on tyhjäkäynti todella ruman kuulosta! Röpöttää ja vaeltaa vallan koko ajan... hiukan kun antaa kaasua niin heti tasaantuu käynti. Oikos tuo vika kenties kotoisin siitä lisäilmaventtiilistä? Minä kun en ole näitten ruiskulaitosten kanssa suuremmin pelleillyt...

          Comment

          • jani1632
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 2243
            • Etelä-pohjanmaa

            #6
            Vaikuttais imuvuodolta tuo tyhjäkäynnin epätasaisuus...
            Tallin täytteet:
            E70 3.0d -09
            E34 540ia -94
            E39 520d -00
            E39 528i M-sport -00
            E60 520i -04
            E30 -86
            E61 520da -09

            Comment

            • tihuovin
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2003
              • 1422
              • Oulu

              #7
              Bensanpaine vaikuttaa varmasti, konehan ei saa tarpeeksi löpöä, jos paineet liian alhaalla. Jos siitä on kyse, vika voi olla bensapumpu(i)ssa ja/tai bensan paineensäätimessä.

              Mutta hyvä vihje on myös tuo alipainevuotojen tarkistus. Se nimittäin vaikuttaa tyhjäkäyntiin, mutta myös tehoihin. Kone repii enemmän ilmaa kuin pitäisi => teho laskee.

              t: Timo

              Comment

              • wj
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 3253
                • Järvenpää

                #8
                Nykiikö tasakaasulla?

                Ja tossa oli motronic?
                - 2006 Mustang cabriolet
                - Sleekcraft Enforcer 28'

                Comment

                • Mikki35i
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2004
                  • 79

                  #9
                  Sama vaiva!Veli poika menee GT Vectralla kohta ohi...
                  ilmaa ei saa ylimääräsistä paikoista!
                  Ei ole voimaa!!Ei ole nykimistä tasa kaasulla...ja tyhjää käy hyvin...
                  Autona mullakin tuo 535i...

                  Comment

                  • kuuskolviis
                    Newbiemmer
                    • Sep 2004
                    • 6
                    • happyvalley

                    #10
                    Niin... tasakaasulla laite ei nyi, vaan käy vallan mallikkaasti! imuvuotoon en usko, koska siellä on uudet tiivisteet ja letkut... Tietenkin jos venttiilit falskaa rankemmin, mut silloin se tod. näk. ampusis imusarjaan.? eikö? Onkos tuo k-akselin asentotunnistin vauhtipyörän päässä? jos se on väärässä paikassa (siis liikkunut paikaltaan) , niin sehän vaikuttaa sytytykseen.... vai olenkos nyt vallan väärässä?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎