Eli onkelma on 3,5 litrasessa koneessa... Miten bensanpaineen mataloituminen vaikuttaa koneen tehoon? Siis pieni mataloituminen? Tuo laite kun vaikuttaa niin perin laiskalta nykyään! Myös muita vinkkejä otetaan vastaan että miten ton padan sais taas palautettua taistelukondikseen! (ilman täysremppa vihjeitä...) Kilometrejä sillä on takana pyöreet 250000...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Patalaiska pas..
Collapse
X
-
Ei, kyllä se on laiskistunut! Ei ole tottumis kymysys... Kone on muuten aivan OK kunnossa, kansiremppa just tehty... Kaasun kun tuuppoo pohjaan niin alakierroksilla ei tapahdu senkään edestä mitään mitä ennen. Miten paljon esim. kulunut nokkaketju vaikuttaa asiaan? Ja sitten kun siinä on tyhjäkäynti todella ruman kuulosta! Röpöttää ja vaeltaa vallan koko ajan... hiukan kun antaa kaasua niin heti tasaantuu käynti. Oikos tuo vika kenties kotoisin siitä lisäilmaventtiilistä? Minä kun en ole näitten ruiskulaitosten kanssa suuremmin pelleillyt...
Comment
-
-
Bensanpaine vaikuttaa varmasti, konehan ei saa tarpeeksi löpöä, jos paineet liian alhaalla. Jos siitä on kyse, vika voi olla bensapumpu(i)ssa ja/tai bensan paineensäätimessä.
Mutta hyvä vihje on myös tuo alipainevuotojen tarkistus. Se nimittäin vaikuttaa tyhjäkäyntiin, mutta myös tehoihin. Kone repii enemmän ilmaa kuin pitäisi => teho laskee.
t: Timo
Comment
-
-
Niin... tasakaasulla laite ei nyi, vaan käy vallan mallikkaasti! imuvuotoon en usko, koska siellä on uudet tiivisteet ja letkut... Tietenkin jos venttiilit falskaa rankemmin, mut silloin se tod. näk. ampusis imusarjaan.? eikö? Onkos tuo k-akselin asentotunnistin vauhtipyörän päässä? jos se on väärässä paikassa (siis liikkunut paikaltaan) , niin sehän vaikuttaa sytytykseen.... vai olenkos nyt vallan väärässä?
Comment
-
Comment