Announcement

Collapse
No announcement yet.

Akku jälleen tyhjä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tetovo
    Newbiemmer
    • Sep 2008
    • 29

    #16
    Gentlemen...
    Akku on aivan uusi 105Ah, mittaukset on tehty lepotilassa virtamittari välissä eli kaikki sulakkeet on käytelty irti vaan ei putoa alle 0,4A. Myös toisella uudella pienemmällä akulla on koetettu eikä muutosta. Siilikin on käytetty irti eikä vuotovirta tipu. Mistäs piuhasta otat irti flektin?

    Comment

    • tlbmw
      Newbiemmer
      • Nov 2007
      • 4

      #17
      kärsivällisyyttä vaaditaan

      Originally posted by Driver22 View Post
      Näinhän se onnistuu periaattessa, mutta hankaluus tulee sitten kun virran häviäminen ei ole jatkuvaa. Mulla esim. välillä hörppi jopa 2 Amppeeria, välillä ei mennyt mitään.
      Tuttu tunne, akku tyhjä "aina välillä"...ankaran hakemisen jälkeen syylliseksi paljastui keskikyynärnojaan upotettu Motorola kännykkä. Sen sulake on ollut nyt kohta vuoden irrotettuna eikä mitään ongelmia ole ollut sen jälkeen. Onneksi oma työ on ilmaista

      Comment

      • K.S.
        Bimmer Fanatic
        • May 2006
        • 649
        • Espoo

        #18
        akun hapettunut maakaapeli voi myös syödä akkua

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8258
          • Järvikylä (Nakkila)

          #19
          Originally posted by K.S. View Post
          akun hapettunut maakaapeli voi myös syödä akkua
          ja mitenkähän se olisi mahdollista? maadoituksen hapettuessa sen resistanssi kasvaa joka tarkoittaa että se vastustaa virran kulkua eikä ime sitä
          ei herneitä
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • kaol
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 5007
            • Ilmajoki

            #20
            Originally posted by peto2 View Post
            ja mitenkähän se olisi mahdollista? maadoituksen hapettuessa sen resistanssi kasvaa joka tarkoittaa että se vastustaa virran kulkua eikä ime sitä
            ei herneitä
            Ei tuokaan mahdotonta ole. Hapettunut maadoitus ei tosin _syö_ virtaa, vaan tosiaan rajoittaa sitä.
            Virran rajoitus tapahtuu tietenkin myös auton ollessa käynnissä, kun akun pitäisi latautua. 5-10ohmin ylimenovastus näkyy jo merkittävästi latauksessa.
            Kokeilemalla se selviää...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎