oisko missään ohjeita tupla kaasarien säätöön? "Uus" kone ja "uudet" kaasarit niin pitäis saada toimimaan keskenään...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tuplat
Collapse
X
-
Ja vielä ruuvitkin kun saapi ojennukseen... Ok, en itsekään saisi niitä toimimaan kunnolla. Tarvitset jarrupenkin ja päästömittarin...
Katso aluksi että olet synkronoinut kaasarien läpät aukeamaan suurinpiirtein tasatahtia. Sitten tyhjäkäyntiseosruuvit niin isolle ettei enää ammu niitä ilmanputsaria pensasaidan yli naapurin puolelle.
Sitten nilkuttaen tonne ekassa kappaleessa mainittuun osoitteeseen hoitoon."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
säätö
Löytyy seos mittari ja syncronointi systeemit.
Kaasarit saan kyllä keskenään synkkaan ja varmaankin tyhjä käynti seokset kohdalleen.....mutta mitäs sitten jos ei kierroksilla ole seokset kohdallaan? Kun sieltä löytyy kaiken maailman suutinta ja putkee.... Kun tietäis mikä suutin vaikuttaa milläkin kaasu määrällä, niin homma lähtis siitä eteenpäin. Mistä muuten sais edullisimmin 45 solexeihin suuttimia ja muita osia??
Comment
-
-
Sielä on kiihdytys ja tasakaasupiirit. Eli mikäli ahistaa kiihdyttäessä, suutinkokoa isommaksi. Mikäli taas röpöttää kiihdyttäessä, ovat suuttimet luultavasti liian suuret. Tasakaasulla sama juttu. Täyden tehon piiriä en enää muista, mikäli siihen pystyttiin edes vaikuttamaan. Ite ajelin aikoinaan webereillä, kun olivat kuulemma laadukkaammat.
Edit: asiavirheet"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
no jos ne sun kaasarit on solexit niin heittäsin ne niin kauvas kun vaan mahollista koska ne kaasarit ei pysy säädöissä vaikka kuinka hyvin saa aluksi ne säädettyä niin vähän ajan päästä taas on perseellään säädöt pieni neuvo vaanBmw 525 Td e61
Bmw e34 535 Turbo
EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Originally posted by ykäno jos ne sun kaasarit on solexit niin heittäsin ne niin kauvas kun vaan mahollista koska ne kaasarit ei pysy säädöissä vaikka kuinka hyvin saa aluksi ne säädettyä niin vähän ajan päästä taas on perseellään säädöt pieni neuvo vaan
Nimim. Solexien kanssa muutaman vuoden pelleillyt
Comment
-
-
Tuplat kannattaa säädättää jollain joka ne osaa säätää että saa hyvän lopputuloksen aikaan. Itsellä olis 40 delortojen säätö edessä ja meinasin kysyä kaveriksi säätämään jonkun asiantuntevamman henkilön kuten esimerkiksi jonkun jokkis kuskin jolla on enemmän tietoa kyseisistä kapineista kun itselläni.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Comment