Announcement

Collapse
No announcement yet.

k-jetronic säätöongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Extra
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 272
    • Kurjuuden alkulähde

    k-jetronic säätöongelma

    Olisko jollain antaa vinkkiä otsikon mukaisen ruiskun säätöön..?

    Ongelma on, että kone saa bensaa aivan liikaa. Tulpat kastuu aina, eikä lähde käyntiin kirveelläkään. Säätöruuvi on kyllä tiedossa, mutta olisko siihen jokin perussäätö olemassa mistä voisi lähteä liikkeelle? Että lähtisi edes käyntiin...

    Hieman on jo yritetty käynnistelläkin ---> bensankäry tallissa vain lisääntyy.
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16462
    • Asikkala

    #2
    Menikös tämä homma niin että polttoainejakajan liikkuva lautanen liikuttaa karaa joka määrää koneeseen menevän bensan määrän ? Eli nyt voi olla niin että kara kusee/säädetty väärin eikä sulje syöttöä kokonaan mikä onkin jo todettu eli tästähän ei nyt ollutkaan mitään apua

    Comment

    • sturer Bock
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2006
      • 312
      • Häme

      #3
      Kuulostaa siltä, että vika on siinä määräjakajassa vai mikä se oli siis se mötikkä mistä joka sylinterille lähtee bensaletku...varmasti kastelee tulpat ja ei lähde käyntiin, koska itselläki joskus muinoin kun sai käyntiin ja ajamalla siirti niin kulutus oli 40l/100km eli bensaa saa varmasti liikaa. Eli ei oo mikään säätöjuttu, eikä k-jettiä oikein voikaan säätää..eli jos puoli-ilmaiseksi jostain ton osan saat niin kokeile sitä. Ongelma vaan on että kaikissa k-jeteissä tuo sama osa on yleensä rikki..
      Ja tämä on minun kokemus asiasta, ei mikään absoluuttinen totuus!

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎