Niin, tuossa omassa autossa kun on tuo jokseenkin huonolaatuiseksi moitittu VP44:n joka toistaiseksi vielä toimii (250tkm) niin tulipa mieleen, olisiko jotain tehtävissä sen elämän pitkittämiseksi.
Jos olen ymmärtänyt vanhoja threadeja läpikäytyäni oikein, niin monasti syy VP44:n laukeamiseen on ollut siinä, että siirtopumppu on alkanut pikkuhiljaa feilaamaan ja se taas on saanut aikaan sen että VP44 ei ole enää saanut kunnollista voitelua polttoaineesta (?) --> lämmennyt ja kärvähtänyt. Näinkö se yleensä menee?
Olisiko järkevää lähteä vaihtamaan toimivaa siirtopumppua uuteen ennaltaehkäisevästi ja näin toivoa että VP44 mahdollisesti eläisi huomattavasti pidempään?
Jos olen ymmärtänyt vanhoja threadeja läpikäytyäni oikein, niin monasti syy VP44:n laukeamiseen on ollut siinä, että siirtopumppu on alkanut pikkuhiljaa feilaamaan ja se taas on saanut aikaan sen että VP44 ei ole enää saanut kunnollista voitelua polttoaineesta (?) --> lämmennyt ja kärvähtänyt. Näinkö se yleensä menee?
Olisiko järkevää lähteä vaihtamaan toimivaa siirtopumppua uuteen ennaltaehkäisevästi ja näin toivoa että VP44 mahdollisesti eläisi huomattavasti pidempään?
Comment