Announcement

Collapse
No announcement yet.

520 89 ei lähe käyntiin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janne84
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 55
    • oulu

    520 89 ei lähe käyntiin

    aamulla lähti käyntiin ja sammui heti nytte startatessa kun polkee kaasua
    vähän meinaa yrittää,
    aikasemmin käynnisttäessä piti antaa kaasua jonku aikaa että jäi käyntiin kylmänä, lämpimänä lähti käyntiin mutta tyhjäkäynti hummpas vähä aikaa 800-2000 muuten toimi normaalisti,mutta sitte eilen
    ei meinannu millään käynnissä pysyä kun liikkeelle pääsi ei ollu oikeen vetoja
    toimi jonku aikaa sitte hyyty niinkuin olisi bensa loppu
    kipinää en ole tarkastanut
    pitäskö bensa pumpun toimia näin
    bensaa ei tule kun kääntää sytytysvirrat päälle
    startatessa tulee
    -e34 535, 520 2kpl, 525td, 530
    -e36 320
    -8 muuta autoa josta ei puhuta
    -chevy silverado 4,3

    Nykyset
    -e34 535
    -chevy silverado 6,2d 4x4
    -charger -73.
  • Muppe
    BTCF Member
    • May 2006
    • 1866
    • Östermyra

    #2
    Oletkos koittanut hakutoimintoa:think
    E61 530dA M-Sport
    E39 520iA Touring

    ex. E34 525iA
    ex. E34 535iA
    ex. E34 520i
    ex. E34 520i
    ex. E36 320i

    Comment

    • janne84
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 55
      • oulu

      #3
      kyl mää sielt haeskelin ei saanu oikeen selvyyttä
      -e34 535, 520 2kpl, 525td, 530
      -e36 320
      -8 muuta autoa josta ei puhuta
      -chevy silverado 4,3

      Nykyset
      -e34 535
      -chevy silverado 6,2d 4x4
      -charger -73.

      Comment

      • marko84
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2008
        • 1489
        • Pori

        #4
        sul on varmaa m20 kone siinä? itel ainaki m20b25:s ku käänsi avaimen virratpäälle asentoon eli et valot sytty mittaristoon ni bensapumppu muutaman sekunnin kävi (luo paineen bensa putkiin) ja sit sammu ja käynnisty taas ku auton starttas... mut kyl se pitäis käynnistyä silti jos startatessa tulee... tarkista ettei enne imusarjaa ole mitää ilmavuotoja(tyhjäkäynni seilaamine vois johtua siitä)
        E34 535 twincharged 709hv & 851Nm

        Comment

        • erkkap
          Bimmer Rookie
          • Nov 2007
          • 43
          • Suomenniemi

          #5
          Lisäilmaluisti ei toimi oikein, jättää kierrokset ylös lämpimänä. Luistin takapäässä on säätöruuvi, joka on ruuvattu per*eelleen kun on yritetty pienentää kierroksia ja lämpimänä ruiskuboksi yrittää korjata tyhjäkäynnin kohdalleen jolloin kierrokset humpaa juuri noin. Saat tuon luistin toiminnan testattua, kun säädät lämpimänä kierrokset tasaisiksi ja sitten puristat luistilta tulevan putken niin ettei sieltä kulje yhtään ilmaa läpi; kas kierrokset asettuu alle tonnin ja kone käy tasaisesti
          Luistihan päästää ilmaa läpän ohi kylmänä ja lämmettyään menee tukkoon.

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16503
            • Asikkala

            #6
            Originally posted by erkkap View Post
            Lisäilmaluisti ei toimi oikein, jättää kierrokset ylös lämpimänä. Luistin takapäässä on säätöruuvi, joka on ruuvattu per*eelleen kun on yritetty pienentää kierroksia ja lämpimänä ruiskuboksi yrittää korjata tyhjäkäynnin kohdalleen jolloin kierrokset humpaa juuri noin. Saat tuon luistin toiminnan testattua, kun säädät lämpimänä kierrokset tasaisiksi ja sitten puristat luistilta tulevan putken niin ettei sieltä kulje yhtään ilmaa läpi; kas kierrokset asettuu alle tonnin ja kone käy tasaisesti
            Luistihan päästää ilmaa läpän ohi kylmänä ja lämmettyään menee tukkoon.
            Ei ainakaan l-jet luistissa ole säätöruuvia enkä löisi vetoa että motronicin vastaavassakaan on... :think

            Comment

            • Dualfun
              Moderator
              • Jan 2003
              • 17856
              • PKS

              #7
              Originally posted by jr66 View Post
              Ei ainakaan l-jet luistissa ole säätöruuvia enkä löisi vetoa että motronicin vastaavassakaan on... :think
              Ei ole säätömahdollisuutta.

              Luisti jumissa (tai jäässä kun ollaan sesonkiajassa), siinä voisi olla yksi syy ja yleinen vika jos auto ei pysy käynnissä.
              E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
              E28 ///M535i '87 zinnoberrot
              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic

              E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
              E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau

              E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
              G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
              Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
              Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

              Comment

              • janne84
                Bimmer Rookie
                • Jul 2005
                • 55
                • oulu

                #8
                juu täytyy tarkastaa nuo ens viikonloppuna
                -e34 535, 520 2kpl, 525td, 530
                -e36 320
                -8 muuta autoa josta ei puhuta
                -chevy silverado 4,3

                Nykyset
                -e34 535
                -chevy silverado 6,2d 4x4
                -charger -73.

                Comment

                • janne84
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2005
                  • 55
                  • oulu

                  #9
                  neuvoja!!

                  eihän se romu lähe käyntiin kipinä tulee paljo muuten puolan johdossa pitäs vastus olla oli siinä 2 paikkeilla, bensaaki tulee,
                  vähän meinas luvata kun otin ilmaputken poies kaasuläppäkotelosta
                  -e34 535, 520 2kpl, 525td, 530
                  -e36 320
                  -8 muuta autoa josta ei puhuta
                  -chevy silverado 4,3

                  Nykyset
                  -e34 535
                  -chevy silverado 6,2d 4x4
                  -charger -73.

                  Comment

                  • janne84
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2005
                    • 55
                    • oulu

                    #10
                    bemu lähti käyntiin tarviis viel vähä apuja
                    lähti hyvin kyl käyntiin ja pysy käynnissä tyhjäkäynti vähän heitti ei vaan nosta kierroksia yli 2000
                    kaasua kun antaa hyytyy kuin seinään meinaa taas käy kun kaasun päästää
                    olisko se kampiakselin asentotunnistimessa vika käytin sen irti ja puhistelin samoten ilmamäärä mittarin puhistin kaasuläppän asentotunnistimestä puhistin
                    liittimen vastuksen mittasin siitä mittari ei näyttänyt mitään kiinni ollessaan
                    vasta täysin auki mittari näytti nollaa että olisko se sökö.
                    kone alkaa muuten paukkuun ja hyytyy kun polokasee kaasua vähä niin kun ajoitus ei olisi kohdallaan oisko kellään tietämystä kummassa vai missä ois vika
                    ettei turhaan tulisi osia ostettua
                    -e34 535, 520 2kpl, 525td, 530
                    -e36 320
                    -8 muuta autoa josta ei puhuta
                    -chevy silverado 4,3

                    Nykyset
                    -e34 535
                    -chevy silverado 6,2d 4x4
                    -charger -73.

                    Comment

                    • zeneg
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2007
                      • 1238
                      • Oulu

                      #11
                      Originally posted by janne84 View Post
                      bemu lähti käyntiin tarviis viel vähä apuja
                      lähti hyvin kyl käyntiin ja pysy käynnissä tyhjäkäynti vähän heitti ei vaan nosta kierroksia yli 2000
                      kaasua kun antaa hyytyy kuin seinään meinaa taas käy kun kaasun päästää
                      olisko se kampiakselin asentotunnistimessa vika käytin sen irti ja puhistelin samoten ilmamäärä mittarin puhistin kaasuläppän asentotunnistimestä puhistin
                      liittimen vastuksen mittasin siitä mittari ei näyttänyt mitään kiinni ollessaan
                      vasta täysin auki mittari näytti nollaa että olisko se sökö.
                      kone alkaa muuten paukkuun ja hyytyy kun polokasee kaasua vähä niin kun ajoitus ei olisi kohdallaan oisko kellään tietämystä kummassa vai missä ois vika
                      ettei turhaan tulisi osia ostettua
                      Siisti nyt jumalauta tota tekstiä. Puoli mahdoton lukee tollasta puuroo.

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16503
                        • Asikkala

                        #12
                        Originally posted by zeneg View Post
                        Siisti nyt jumalauta tota tekstiä. Puoli mahdoton lukee tollasta puuroo.
                        Aivan, moneen kertaan täytyy tavata että mitä siinä lukee, 1 välimerkki (piste) koko sotkussa eikä yhtään isoa kirjainta. Takasin kouluun.

                        Comment

                        • janne84
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2005
                          • 55
                          • oulu

                          #13
                          no opetelkaa nyt jumalauta lukemaan!
                          Jos näillä kahdella herralla ei muuta kommenttia ollu nii oisivat saaneet
                          jättää kirjoittamatta
                          -e34 535, 520 2kpl, 525td, 530
                          -e36 320
                          -8 muuta autoa josta ei puhuta
                          -chevy silverado 4,3

                          Nykyset
                          -e34 535
                          -chevy silverado 6,2d 4x4
                          -charger -73.

                          Comment

                          • Erska
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2005
                            • 439
                            • Tuusula

                            #14
                            ECU:n lämpötila-anturi termostaattikotelossa (sininen) teki mulla tuota E32 kun se oli sökö...anturi arvoja löytynee search....
                            Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

                            Nyt: VOLVO S60 D5 -03

                            EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

                            Comment

                            • janne84
                              Bimmer Rookie
                              • Jul 2005
                              • 55
                              • oulu

                              #15
                              vika selvis kaasuläpän asento tunnistin
                              kiitoksia avuista
                              -e34 535, 520 2kpl, 525td, 530
                              -e36 320
                              -8 muuta autoa josta ei puhuta
                              -chevy silverado 4,3

                              Nykyset
                              -e34 535
                              -chevy silverado 6,2d 4x4
                              -charger -73.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎