Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eisenmann Sport ja Race

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shakes
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 2870
    • Lahti

    Eisenmann Sport ja Race

    Kysymys kuuluu, että mitä FYYSISTÄ eroa on ton sport -vaimentimen ja race -vaimentimen välillä?:think Ja puhutaan nyt E30 sopivasta pöntöstä. Sportissa enemmän villaa tms.?Äänipuolen erothan on jo lueteltu melki jokapaikassa

    Ja jos jollain on M20B25 tota sport -vaimenninta käytössä niin ois kiva kuulla mielipiteitä, minkälaiset soundit? tai ehkäpä jopa jotain näytettä
    E30 328i Cabrio '91 M-Tech II
    E30 328i Projekti '88
    E61 523i '08

    EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI

  • Tonton
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 9101
    • Raisio

    #2
    en muista kumpi mulla on, mut äänet

    youtubesta löytyy parista e30:stä ääninäytteet.
    sigpic
    M-B Vito -22
    Transit Custom -18
    Yamaha vx ho cruiser -22
    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
    [email protected]

    Comment

    • shakes
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2006
      • 2870
      • Lahti

      #3
      Löytyykö tähän selvyyttä? Itselle tuli tuo Sport -vaimennin ja tuolla M20B25 äänet sais olla hitusen kovemmat
      E30 328i Cabrio '91 M-Tech II
      E30 328i Projekti '88
      E61 523i '08

      EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI

      Comment

      • Veiled
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 1130
        • Helsinki

        #4
        mulle tuli E92:n sportti vaimennin. äänet ovat mieleeni juuri sopivat...ei huuda normi ajossa liikoja mutta murahtaa kuitenkin mukavasti, kun antaa hieman enemmän kierroksia.

        -V-
        /// X6 35i AlpinWeiss ///

        Pesua, tummennuksia, yliteippausta yms. helsingissä:

        www.automatrix.fi

        Comment

        • Vertigo
          Bimmer Fanatic
          • May 2005
          • 806
          • Paska Kaupunni

          #5
          Ite tässä kans suunnitellut että laittais mutta kumpi parempi en tiedä.
          Miten on tuon m52 koneen laita, olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia myös siitä...
          I Don't Know! I Don't Like It!
          Nykyiset:
          E36 328i cöype
          Exät:
          Fiat Uno 60ies '93
          E30 316i
          E28 520ia
          Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
          Fiat 127
          Saab 900

          Comment

          • tuumas
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2007
            • 2564
            • Lapland, Finland

            #6
            Aattelin kans tuohon E30:in m20b25:seen laittaa eisenmannin putkistoa mutta nuo juutuubista löytyvät pätkät ei ole kovin hyviä jenkkifoorumeita lukiessa aika moni oli sitä mieltä että race versio kannattaa ottaa :think laittakaa joku ihmeessä klippiä esille!

            Comment

            • Janza182
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 4988
              • 013

              #7
              Originally posted by Vertigo View Post
              Ite tässä kans suunnitellut että laittais mutta kumpi parempi en tiedä.
              Miten on tuon m52 koneen laita, olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia myös siitä...
              Itsellä on M52:sen perässä Race malli. Ei sitä ainakaan hiljaseksi voi haukkua

              Kyllä tuolla voi matkaa ajaa pään leviämättä eikä naikkonenkaan ole valittanu reissussa..
              Juutuupas par pätkää tosta mun linkusta..

              Comment

              • Fasti
                BTCF Member
                • Mar 2007
                • 671
                • FIN

                #8
                Riippuen auton ajajan luonteesta kannattaa valita. Jos haluaa erottua massasata edukseen , ota race.

                3.2L M:ssä pelkkä race takapönttö on ala ja keskialuella erittäin sivistynyt, ylhäällä kiekuu tosi kireästi.


                Vois koittaa ottaa klipin joskus.
                Current
                sigpic

                Comment

                • Jalluton
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2009
                  • 103
                  • Vantaa

                  #9
                  Mistä olette tilailleet eisenmannin putkistoja ja minkä hintaisia ovat olleet? Itselle pitäisi saada vähän lisää pörinää. (00 z3m coupe)
                  335d msport lci
                  ex-Z3 m coupe

                  Comment

                  • tuumas
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2007
                    • 2564
                    • Lapland, Finland

                    #10
                    Originally posted by Jalluton View Post
                    Mistä olette tilailleet eisenmannin putkistoja ja minkä hintaisia ovat olleet? Itselle pitäisi saada vähän lisää pörinää. (00 z3m coupe)
                    Tässä ainaki näyttäis olevan jotaki...
                    http://www.octane-styling.fi/tuotteet.html?id=1476/

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      #11
                      Ääntä ja tehoa..

                      Originally posted by tuumas View Post
                      Tässä ainaki näyttäis olevan jotaki...
                      http://www.octane-styling.fi/tuotteet.html?id=1476/
                      Tuolta olisi tarkoitus itsellekin tilata ja ilmeisesti nimenomaan sitten tuo Race, jos vaihdetaan pelkät takapöntöt. Kunnollisia ääniklippejä kaipaisi, koska Evosport Meister-mallit soi juutuubissa kuutosissa paremmin ja se taas voi johtua äänitysten laatueroista. Itse tykkäisin enempi bassovoittoisista kuin F1 tyylisistä äänistä.

                      Onko kenelläkään mahdollisesti noita Evosporteja autossaan? Race-malli on kahdella vapaavirtausvaimentajalla per puoli, kun Eisenmann on yhteen kuoreen toteutettu.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • Polar
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2003
                        • 2045
                        • Espoo

                        #12
                        Originally posted by Fasti View Post
                        Riippuen auton ajajan luonteesta kannattaa valita. Jos haluaa erottua massasata edukseen , ota race.

                        Ei vaan juuri toisinpäin. Jos haluaa erottua edukseen ottaa sen katumallin... Tai vaihtoehtoisesti jonkun ihan muun merkkisen vaimentimen mikä ei ole niin yliarvostettu ku eisenmann.
                        Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
                        - Official member of Team Järki & Kohtuus -
                        - You gotta pay to play -

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          #13
                          Niin siis Evosportista kymysys

                          Originally posted by Polar View Post
                          Ei vaan juuri toisinpäin. Jos haluaa erottua edukseen ottaa sen katumallin... Tai vaihtoehtoisesti jonkun ihan muun merkkisen vaimentimen mikä ei ole niin yliarvostettu ku eisenmann.
                          Jaa elikä katumalli sittenkin..? Olisin tosiaan kiinnostunut myös noista Evosporteista (ei siis Eisenmann).

                          Ehkä kokeilen aluksi tsekkausmielessä ihan tavallisia laadukkaita yksiputkisia vapaavirtausvaimentimia (4kpl). Putket vain täytyisi kulkea hieman sivussa vaimentimen keskilinjoista, joka tuottaa pikkuisen asennusduunia. Hinta olisi aika halpa verrattuna noihin ns. mallikohtaisiin vaimentimiin. n. 2-250,- per kpl asennettuna. Todellakin sellainen hiukan bassovoittoinen mutta asiallinen saundi olisi tavoitteena
                          Last edited by Italowestern; 29-03-2009, 21:04. Reason: asiaa puuttui..
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • tuumas
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2007
                            • 2564
                            • Lapland, Finland

                            #14
                            Originally posted by Italowestern View Post
                            Tuolta olisi tarkoitus itsellekin tilata ja ilmeisesti nimenomaan sitten tuo Race, jos vaihdetaan pelkät takapöntöt. Kunnollisia ääniklippejä kaipaisi, koska Evosport Meister-mallit soi juutuubissa kuutosissa paremmin ja se taas voi johtua äänitysten laatueroista. Itse tykkäisin enempi bassovoittoisista kuin F1 tyylisistä äänistä.
                            Tuonne sinun showroom topiciin jo kommentoinki. Minusta oli aika matalalta muriseva alajengoilla mutta ylhäältä aika kireä tuo eisenmann M6:ssa. Hieno äänet oli kyllä jokatapauksessa!

                            Comment

                            • shakes
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2006
                              • 2870
                              • Lahti

                              #15
                              Jottei nyt ihan OT:ksi mene ni kysytääs että, mitä FYYSISTÄ/RAKENTEELLISTA eroa on ton sport -vaimentimen ja race -vaimentimen välillä? Ja puhutaan nyt E30 sopivasta pöntöstä.
                              E30 328i Cabrio '91 M-Tech II
                              E30 328i Projekti '88
                              E61 523i '08

                              EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎