Elikkä mietin tässä että oiskos jollain noita vehkeitä ja vois tulla jossain käymään että otetas mun Bmw 328ci E46 noi virhe koodit ilmi kun mulla ilmastoinnissa vikaa ja en viitis mennä köyhtyy laakkoselle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Apua Helsinki/vantaa alueella virhe koodit selville.
Collapse
X
-
Originally posted by JKarhu View PostElikkä mietin tässä että oiskos jollain noita vehkeitä ja vois tulla jossain käymään että otetas mun Bmw 328ci E46 noi virhe koodit ilmi kun mulla ilmastoinnissa vikaa ja en viitis mennä köyhtyy laakkoselle.
-
-
Harjoitteluna voi täälläkin (Vantaa) kokeilla kunhan palaan saksan maalta. Käytössä INPA, joten varmasti saadaan koodit pihalle. Privalla tavoittaa.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostMissä päin Vantaata vaikutat? Voisin INPAa kokeilla mun autoon ku ei tohon CarSoftiin nyt hirveest voi "luottaa"..Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Tänään olisi vantaalla honkanummella klo 16-17.00 vikakoodienlukua, ketä kiinnostaa niin soittaa ajoissa.Last edited by Rahu; 24-02-2009, 11:39.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostMullakin INPA..jos tuut Sunnuntaina jäälle niin voin ottaa koneen mukaan
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostTänään olisi vantaalla honkanummella klo 17 vikakoodienlukua, ketä kiinnostaa niin soittaa ajoissa.
Vantaalle (tikkurilaan) tuun osaa automaalia tänään niin vois samalla lukasta koodit, soitan siinä klo 17 kieppeillä.
Comment
-
-
Originally posted by xxx99 View Posttere! osaisko joku kertoa mitä tarkoittaa 325 e90 virhekoodit CC-ID 63 ja 27?
Comment
-
-
Moro, lainataan vähän threadia ja tullee vähän nopealla aikataululla, mutta onko tietoa missä voisi huomenna lauantaina saada e46:n johdon päähän? Lokaationa Espoo/Helsinki/Vantaa. Ongelmana ajoittainen huono käynti ja sammuminen ja olisi kiva tietää onko jotain oikeaa vikaa...
Ps saako noita auton "asetuksia" säädettyä samoilla laitteilla? Vai joutuuko näitä hommia varten menemään sitten huoltoon?
Pahoittelut jos meni väärälle alueelle/väärään ketjuun
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostJa uutena tulokkaana vähän silmää käteen ens kerralla, jookos?
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=142185
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostNurmijärvellä saa iltapäivällä. Tulee kaveri vaihtamaan suuttimet mun dieseliin ja taitaapa olla läppäri mukana. Ottanee pari kymppiä.
Comment
-
Comment