Apua Helsinki/vantaa alueella virhe koodit selville.
Elikkä mietin tässä että oiskos jollain noita vehkeitä ja vois tulla jossain käymään että otetas mun Bmw 328ci E46 noi virhe koodit ilmi kun mulla ilmastoinnissa vikaa ja en viitis mennä köyhtyy laakkoselle.
Elikkä mietin tässä että oiskos jollain noita vehkeitä ja vois tulla jossain käymään että otetas mun Bmw 328ci E46 noi virhe koodit ilmi kun mulla ilmastoinnissa vikaa ja en viitis mennä köyhtyy laakkoselle.
Soittele 040-5497377 ja tule käymään niin katotaan koodit pientä korvausta vastaan.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Tänään olisi vantaalla honkanummella klo 17 vikakoodienlukua, ketä kiinnostaa niin soittaa ajoissa.
Tuu pois sieltä honkanummelta, eihän sinne edes löydä
Vantaalle (tikkurilaan) tuun osaa automaalia tänään niin vois samalla lukasta koodit, soitan siinä klo 17 kieppeillä.
Moro, lainataan vähän threadia ja tullee vähän nopealla aikataululla, mutta onko tietoa missä voisi huomenna lauantaina saada e46:n johdon päähän? Lokaationa Espoo/Helsinki/Vantaa. Ongelmana ajoittainen huono käynti ja sammuminen ja olisi kiva tietää onko jotain oikeaa vikaa...
Ps saako noita auton "asetuksia" säädettyä samoilla laitteilla? Vai joutuuko näitä hommia varten menemään sitten huoltoon?
Pahoittelut jos meni väärälle alueelle/väärään ketjuun
Comment