Pitäs vaihtaa autoon e36 -92 325 alapallo nivel...onko kokemusta asiasta?näyttäisi olevan aika v-mäinen kun pitäs ottaa kaikki alatukivarret pois ja muuta mukavaa... :idea: kenelläkään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nivel
Collapse
X
-
V-mäinenhän tuo oli vaihtaa. Itse en mitn helppoa keinoa löytänyt, vaan alatukivarsi raakasti irti ja uusi nivel paikalleen prässillä faijan työpaikalla...Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
pääsihän tuossa muutama tuhma sana mut en nyt sit tiiä et oliko niin hankala vaihtaa (jos on prässi käytössä)... itelle sorvasin tollasen asennus kalun millä oli todella helppo prässätä takasin paikalleen...
Metro-autossa ne saa vaihdettua tosi helposti ku niil on semmonen erikois työkalu mil ne saa paikallaan alapallon pois ettei tartte tukivartta ottaa pois... :shock:- ex. E36 320i coupe- -nyk. E36 325i sedan-
Comment
-
-
ja taas kerran... mä en ottanut mitään tukivarsia irti tossa hommassa. rautasahanterällä vaan vanha irti ja uusi irrallisella viilapenkillä puristamalla paikalleen. vähän viilaa uudenholkin kulmia ja laittaa vaseliinia niin menee paremmin. pahin homma oli nylkyttää rautasahalla holkki poikki. nyt on siihenkin hommaan paineilmasaha.
Comment
-
Comment