Announcement

Collapse
No announcement yet.

nivel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • homeboy
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 33
    • Kuopio

    nivel

    Pitäs vaihtaa autoon e36 -92 325 alapallo nivel...onko kokemusta asiasta?näyttäisi olevan aika v-mäinen kun pitäs ottaa kaikki alatukivarret pois ja muuta mukavaa... :idea: kenelläkään?
    Baijerialainen 325i -92
  • fastandfurious
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1731
    • Tampesteri

    #2
    Haulla löytyy tästä juttua kohtuu paljon...
    ---------------------------------------------------
    E91 325d M-Sport
    ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
    E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

    Comment

    • Camo
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1662
      • Lahti

      #3
      V-mäinenhän tuo oli vaihtaa. Itse en mitn helppoa keinoa löytänyt, vaan alatukivarsi raakasti irti ja uusi nivel paikalleen prässillä faijan työpaikalla...
      Current:
      Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
      DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


      Previous:
      Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
      E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
      Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
      E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

      Comment

      • derjay
        Bimmer Rookie
        • May 2004
        • 87
        • Turku

        #4
        Henk.koht sitä mieltä että ei maksa vaivaa tehdä itte, on se vaan niin paska homma.. Itse tehneenä :juo
        Ei sinne takapyörien alle mitään hiekkaa tarvita, nehän pyörii jo!

        Comment

        • -timbe-
          Bimmer Rookie
          • May 2004
          • 56
          • turku

          #5
          pääsihän tuossa muutama tuhma sana mut en nyt sit tiiä et oliko niin hankala vaihtaa (jos on prässi käytössä)... itelle sorvasin tollasen asennus kalun millä oli todella helppo prässätä takasin paikalleen...

          Metro-autossa ne saa vaihdettua tosi helposti ku niil on semmonen erikois työkalu mil ne saa paikallaan alapallon pois ettei tartte tukivartta ottaa pois... :shock:
          - ex. E36 320i coupe- -nyk. E36 325i sedan-

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            #6
            ja taas kerran... mä en ottanut mitään tukivarsia irti tossa hommassa. rautasahanterällä vaan vanha irti ja uusi irrallisella viilapenkillä puristamalla paikalleen. vähän viilaa uudenholkin kulmia ja laittaa vaseliinia niin menee paremmin. pahin homma oli nylkyttää rautasahalla holkki poikki. nyt on siihenkin hommaan paineilmasaha.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • Tappu
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2003
              • 825
              • Tampere

              #7
              Originally posted by -timbe-
              Metro-autossa ne saa vaihdettua tosi helposti ku niil on semmonen erikois työkalu mil ne saa paikallaan alapallon pois ettei tartte tukivartta ottaa pois... :shock:
              Näin on, sillä se on aika helppoo 8) :wink:
              AMG

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎