Originally posted by TROCK
View Post
Automaattiset ajovalot
Collapse
X
-
Jos pelkillä normia kirkkaammilla E39 enkeleillä yrittää keskusta-alueella ajella kirkkaalla päivänvalolla, siinä ei ehdi kissaa sanoa, kun kanssa-autoilijoiden valot välkkyvät. Voi tätä kotipoliisien ihmemaata.
-
iDrivessäni ei näy tommone rivi, vaikka minusta aikaisemmin oli kyl useampia valintarivejä, nyt siellä onkin vain se "3x-vilkkujuttu". Mihin muut hävisi?Originally posted by TROCK View PostEipä noilla enkeleillä pelkästään saa ajella.
Mutta jos kaikesta huolimatta haluat ja päätät uhmata lakia, niin sieltä i-driven asetuksista kun nappaat päälle/pois täpän kohdasta... olikos se jotain automatic daylights tjsp, niin pelittää kyllä 04 mallisessakin pelissä. Mutta ei siis ole laillista. Tällä toiminnolla voit sitten aina liikkeelle lähtiessäsi lyödä itsesi kanssa vetoa siitä, montako minuuttia ehdit ajaa ennen kuin kymmenen autoa on väläytellyt ystävällisesti pitkillä.
Olen mä usein ajanut täällä Helsingissä angel eyeillä, jopa poliisin ohi eikä tapahtunu mitään. Eikä kukaan muistuttanut mua laittamaan lähivalot päälle.
Helsinkiläiset rulaa..
Noei xD
Leave a comment:
-
Eipä noilla enkeleillä pelkästään saa ajella.
Mutta jos kaikesta huolimatta haluat ja päätät uhmata lakia, niin sieltä i-driven asetuksista kun nappaat päälle/pois täpän kohdasta... olikos se jotain automatic daylights tjsp, niin pelittää kyllä 04 mallisessakin pelissä. Mutta ei siis ole laillista. Tällä toiminnolla voit sitten aina liikkeelle lähtiessäsi lyödä itsesi kanssa vetoa siitä, montako minuuttia ehdit ajaa ennen kuin kymmenen autoa on väläytellyt ystävällisesti pitkillä.
Leave a comment:
-
Autohan on tuotu ruotsista, eli onko ruotsissakin valopakko? Miten saan "eston" pois, näköjään vain ohjelmistopäivityksellä vai?
non-LCi-malleissahan angel eyet eivät ole yhtä kirkkaat kuin LCIeissä. Eli saanko kuitenkin ajaa pelkästään angeleyeillä päiväaikaan kun on selkeä keli? Vai saanko huomautuksen poliisilta?
Leave a comment:
-
Tuossa taitaa olla ne huomiovalot? Niitähän voi käyttää valojen asemasta valoisaan aikaan. -04 e60 niitä ei tainnut saada?Originally posted by touring39 View PostMä ajan tolla LCI-mallilla valot sammutettuina valoisaan aikaan, mutta testasin kerran tota automaattiasentoakin. Se tosiaan sammuttaa xenonit kun on tarpeeksi valoisaa. Ja Suomipelihän on kyseessä.
Valot sammutettuina annelit palaa kirkkaasti sekä takavalot on päällä, pl rekisterikilven valot. Aika moni näyttää niin tekevän, eli lienee ihan sallittua nykyään???
Leave a comment:
-
Mä ajan tolla LCI-mallilla valot sammutettuina valoisaan aikaan, mutta testasin kerran tota automaattiasentoakin. Se tosiaan sammuttaa xenonit kun on tarpeeksi valoisaa. Ja Suomipelihän on kyseessä.
Valot sammutettuina annelit palaa kirkkaasti sekä takavalot on päällä, pl rekisterikilven valot. Aika moni näyttää niin tekevän, eli lienee ihan sallittua nykyään???
Leave a comment:
-
Valot palavat koko ajan, koska Suomen lainsäädäntö edellyttää valojen käyttöä aina liikenteessä. Saksa versioissa tuo toimii niinkuin on suunniteltu, esim. valot syttyvät kun ajetaan tunneliin tms.
Leave a comment:
-
Automaattiset ajovalot
Moi!
Autossani ajovalosäätimessä on lähivalokuvake ja vieressä A-kirjain. Ohjekirjan mukaan se tarkoittaa, että auto valitsee itse sopivan valon valoisuuden mukaan. Tänään oli aurinkoinen päivä, auto laittaa kuitenkin xenonit päälle eikä halunnut jättää angel eyet yksin.
Onko tunnistimissa vikaa vai ymmärsinkö sellaisen ominaisuuden merkitys väärin?
Ja niin, auto on E60 '04.Tags: None
Leave a comment: