Eli kun vaihdan automaatti askin mäkeen ja laitan kovan aski takas, ni tarviiko mun ruisku/sytkä boxi ymmärtää näitä muutoksia? Minulla on jo ¨normaali¨ vauhtipyörä motronicin magneetilla, käykö sama anturi manuaalin? Eli E28 535 motronicilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535 muutokset
Collapse
X
-
jossain ruiskuissa menee tieto että pykälä päällä sinne aivolaatikolle ja sitten ruitta muuttaa joutokäyntiä toiseksi
mielestäni muuta tietoo sinne ei pitäisi mennä ainakaan noin vanhassa pelissä.
voihan sinne mennä vaihtamis tieto kanssa (vaihdon aikana muutetaan sytytystä jottei nykäsisi niin paljoo)
Comment
-
-
Paljon riippuu siitä, mikä automaattilaatikko sinulla on/oli, ZF4HP22 vai ZF4HP22EH? Jos "EH" eli elektro-hydraulinen jota komentaa myös motronic, myös muutamia muutoksia sen johdotukseen tarvitaan. Mutta jos "normaali" automaatti, niin sitten ei mitään.
Manuaalivauhtipyörän pitää olla myös motronic koneesta (mistä muuten löysit), samat anturit (kampiakselin asentotunnistin ja RPM) käy (manuaalin kytkinkopassa on anturien paikat ihan samoissa kohdissa) yms.
Kardaani on erilainen, manuaalin etupätkä on pitempi (ja kiinnitys erilainen), takapätkä on sama. Manuaalilaatikon kiinnitysrauta on myös erilainen.
t: Timo
Comment
-
Comment