Announcement

Collapse
No announcement yet.

535 muutokset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 535i
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 113
    • espoo

    535 muutokset

    Eli kun vaihdan automaatti askin mäkeen ja laitan kovan aski takas, ni tarviiko mun ruisku/sytkä boxi ymmärtää näitä muutoksia? Minulla on jo ¨normaali¨ vauhtipyörä motronicin magneetilla, käykö sama anturi manuaalin? Eli E28 535 motronicilla.
  • 535i
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 113
    • espoo

    #2
    tieto kavataan.... :roll:

    Comment

    • larmatin
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1118
      • Perttula

      #3
      jossain ruiskuissa menee tieto että pykälä päällä sinne aivolaatikolle ja sitten ruitta muuttaa joutokäyntiä toiseksi

      mielestäni muuta tietoo sinne ei pitäisi mennä ainakaan noin vanhassa pelissä.

      voihan sinne mennä vaihtamis tieto kanssa (vaihdon aikana muutetaan sytytystä jottei nykäsisi niin paljoo)

      Comment

      • tihuovin
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 1422
        • Oulu

        #4
        Paljon riippuu siitä, mikä automaattilaatikko sinulla on/oli, ZF4HP22 vai ZF4HP22EH? Jos "EH" eli elektro-hydraulinen jota komentaa myös motronic, myös muutamia muutoksia sen johdotukseen tarvitaan. Mutta jos "normaali" automaatti, niin sitten ei mitään.

        Manuaalivauhtipyörän pitää olla myös motronic koneesta (mistä muuten löysit), samat anturit (kampiakselin asentotunnistin ja RPM) käy (manuaalin kytkinkopassa on anturien paikat ihan samoissa kohdissa) yms.

        Kardaani on erilainen, manuaalin etupätkä on pitempi (ja kiinnitys erilainen), takapätkä on sama. Manuaalilaatikon kiinnitysrauta on myös erilainen.

        t: Timo

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎