juu elikkä kuuluko sen karan sisällä liikkua jos ruuvimeisselillä kääntää. kun itellä se pyörii siellä ihan vappaasti. voimaa sen pyöritykseen ei tarvihe että onko sielta joku jous poikki vai onko se normaalistikkin tuommonen. pitää tuossa yrittää purkaa se ja tutkia ja puhistella paremmin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535:sen lisäilmaluisti
Collapse
X
-
Pitää liikkua ilman voimankäyttöä jos sulla on se luisti irrallaan(virrattomana).
Se on askelmoottori, mitään jousia siinä ei ole.Last edited by JJT; 17-04-2009, 11:43.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
oisin vaan puhistana kun tahtoo pysyä tyhjäkäynti kierrokset lämpimällä konneella tuhannen pinnassa. ei varmaan hirveesti ois vaikutusta vaikka puhistas kun eikos sillon ois kylymänäkkii kierrokset samoissa lukemissaLast edited by Eki90; 17-04-2009, 14:11.Ex:t
E61 535d tuuring
E36 318 IS, E34 525tds touring E39 530D touring
E34 535i M-TECH
E34 M5 S38B36
E39 528i
E34 535i
Comment
-
-
Kannattaahan se puhdistaa ja voidella, että liikkuu herkästi se luisti. Voi olla imuvuoto jossain jos kierrokset noin korkeella tai kaasuläppää joku rassannu.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Mutta kierrokset voivat jäädä korkealle, jos joku mekaanikko on ropannut kaasuläpän rajoittimen tyhjäkäynniltä ihan tappiin. Ja toisekseen ainakin omassa kierroslukumittari tuntuu vähän kertovan omia tarinoitaan välillä, nimittäin tyhjäkäynnillä se joskus näyttää likimain tonnia, joskus noin viittäsataa, ja koneen kierrokset kyllä ovat tasaisesti 800 +/-30rpm heitolla. Omassa varvikellon lukema muuttuu kun vähän kämmenellä läpsäyttää kojelautaan. Liekö joku juotos pettänyt tai konkka kuivunut. Tarkista ne imuvuodot vaikka bräkleenillä.nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
Comment