Announcement

Collapse
No announcement yet.

lohkon ulkopuolinen lämmittimen vastus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pete81
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 2056
    • .........

lohkon ulkopuolinen lämmittimen vastus

onko kokemuksia lämmitysvastuksista kun tarjolla oli lohkon ulkopuolelle kiinnitettävää lämmitysvastusta??? jotenkin vaan tuntuu onko mitään virkaa ja maksaa 160e! auto siis e36 328i
  • Masam
    Bimmer Rookie
    • Jul 2003
    • 163
    • Rovaniemi

Itse selvittelin samaa asiaa ja minulle sanottiin että ainakaan defan puolesta muunlaista lämmitintä ei ole saatavissa. Ainahan vähäkin lämmittäminen on tyhjää parempi. Rovaniemellä oli tuo lämmitin + johtosarja n. 200€ ja jos bmw:n huollossa sen olis asennuttanut niin olisivat veloittaneet hommasta 360€.
    Ex. BMW 320i E30 vm.-85
    Ex. BMW 328Ci E36 vm. -97
    BMW 320d E91 Touring vm. -06

Comment

• antti79
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2499
      • Littoinen

Originally posted by Masam
      Itse selvittelin samaa asiaa ja minulle sanottiin että ainakaan defan puolesta muunlaista lämmitintä ei ole saatavissa. Ainahan vähäkin lämmittäminen on tyhjää parempi. Rovaniemellä oli tuo lämmitin + johtosarja n. 200€ ja jos bmw:n huollossa sen olis asennuttanut niin olisivat veloittaneet hommasta 360€.
      Kyllä mulla ainakin on Defan lohkolämmitin ja se on ihan sisäpuolisella vastuksella, eli aivan normaali lohkokämmitin. Kone siis M50. Tuo ns. säteilylämmitin on aika heikkotehoinen mutta tyhjää parempi. Niin ja kun viime talvena tuon lämppärin hankin se maksoi 200€ asennettuna.
      sigpic
      Originally Posted by jari kihlman
      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

• Robi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 7606
        • Vantaa

Mulla M52B25 koneessa Defan säteilylämmitin ja mielestäni ihan hyvin lämmittää. Lämpömittari on noin millin yli alimmasta viivasta parin tunnin lämmittämisen jälkeen.
        Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
        Tiedustelut priva tai 0452210069

Current
        E61 530d
        E39 530d
        E39 520iA
        E46 330xd
        E28 528i

Comment

• pete81
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 2056
          • .........

calix maksais 225e koko sarja, piuhat tolpasta vastukselle, vastus ja sisäpistoke. pitäis olla helppo asentaa kun tulee jollain raudalla kiinni koneen kylkeen! kai sillä luulis jotain virkaa olevan kun sellanen vastus on tehty ja myynnissä!

Comment

• Jekke
            Bimmer Rookie
            • Dec 2003
            • 36

Defa mulla, kun ei saa muita alumiinilohkoon

Comment

• Masam
              Bimmer Rookie
              • Jul 2003
              • 163
              • Rovaniemi

Originally posted by antti79
              Kyllä mulla ainakin on Defan lohkolämmitin ja se on ihan sisäpuolisella vastuksella, eli aivan normaali lohkokämmitin. Kone siis M50. Tuo ns. säteilylämmitin on aika heikkotehoinen mutta tyhjää parempi. Niin ja kun viime talvena tuon lämppärin hankin se maksoi 200€ asennettuna.

Olisko mitenkään sitten mahdollista että kertoisit sen lämppärin tarkan tuotenumeron niin pääsen itsekkin sitä metsästämään. Kun tuon säteilylämmittemen koodi on 852 (Defa)
              Ex. BMW 320i E30 vm.-85
              Ex. BMW 328Ci E36 vm. -97
              BMW 320d E91 Touring vm. -06

Comment

• antti79
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 2499
                • Littoinen

Olisko mitenkään sitten mahdollista että kertoisit sen lämppärin tarkan tuotenumeron niin pääsen itsekkin sitä metsästämään. Kun tuon säteilylämmittemen koodi on 852 (Defa)
                Voi perkules, mistäs mä sen nyt yhtäkkiä revin. :juo En just nyt löytänyt pakettia, taitaa olla jo heitetty pahvinkeräykseen :juo Mä ostin sen Osaset Oy:stä. Soita sinua lähinnä olevaan vastaavaan liikkeeseen (osaset) niin varmaan kertovat sen sulle. Niillä oli niitä ihan hyllytavarana ja asennuskin kävi heti, näin ainakin meillä Turussa. http://www.osaset.fi/
                sigpic
                Originally Posted by jari kihlman
                "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

• Leka
                  BTCF Member
                  • Sep 2003
                  • 7701
                  • Vilppula

Originally posted by antti79
                  Voi perkules, mistäs mä sen nyt yhtäkkiä revin. :juo En just nyt löytänyt pakettia, taitaa olla jo heitetty pahvinkeräykseen :juo Mä ostin sen Osaset Oy:stä. Soita sinua lähinnä olevaan vastaavaan liikkeeseen (osaset) niin varmaan kertovat sen sulle. Niillä oli niitä ihan hyllytavarana ja asennuskin kävi heti, näin ainakin meillä Turussa. http://www.osaset.fi/
                  Eikös se tuossa ole http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?...ng=6&ndid=
                  sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• Cunttory
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2004
                    • 1772
                    • Kuopio

Kyllä m50 moottoriin pitäs löytyä vastus (defa/calix) joka varaosa liikkeen kirjasta! ...siis ihan upotettava malli.
                    Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

Comment

• pete81
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 2056
                      • .........

tuli hommattua tänään se calixin paketti! kaikki osat yhteensä 220e.

Comment

• pete81
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 2056
                        • .........

nyt asennettu, oli sitten aika vittumainen homma, ei ollu turhan paljon tilaa!

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎