onko kokemuksia lämmitysvastuksista kun tarjolla oli lohkon ulkopuolelle kiinnitettävää lämmitysvastusta??? jotenkin vaan tuntuu onko mitään virkaa ja maksaa 160e! auto siis e36 328i
Announcement
Collapse
No announcement yet.
lohkon ulkopuolinen lämmittimen vastus
Collapse
X
-
Itse selvittelin samaa asiaa ja minulle sanottiin että ainakaan defan puolesta muunlaista lämmitintä ei ole saatavissa. Ainahan vähäkin lämmittäminen on tyhjää parempi. Rovaniemellä oli tuo lämmitin + johtosarja n. 200€ ja jos bmw:n huollossa sen olis asennuttanut niin olisivat veloittaneet hommasta 360€.Ex. BMW 320i E30 vm.-85
Ex. BMW 328Ci E36 vm. -97
BMW 320d E91 Touring vm. -06
-
-
Originally posted by MasamItse selvittelin samaa asiaa ja minulle sanottiin että ainakaan defan puolesta muunlaista lämmitintä ei ole saatavissa. Ainahan vähäkin lämmittäminen on tyhjää parempi. Rovaniemellä oli tuo lämmitin + johtosarja n. 200€ ja jos bmw:n huollossa sen olis asennuttanut niin olisivat veloittaneet hommasta 360€.
Comment
-
-
Mulla M52B25 koneessa Defan säteilylämmitin ja mielestäni ihan hyvin lämmittää. Lämpömittari on noin millin yli alimmasta viivasta parin tunnin lämmittämisen jälkeen.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by antti79Originally posted by MasamItse selvittelin samaa asiaa ja minulle sanottiin että ainakaan defan puolesta muunlaista lämmitintä ei ole saatavissa. Ainahan vähäkin lämmittäminen on tyhjää parempi. Rovaniemellä oli tuo lämmitin + johtosarja n. 200€ ja jos bmw:n huollossa sen olis asennuttanut niin olisivat veloittaneet hommasta 360€.
Olisko mitenkään sitten mahdollista että kertoisit sen lämppärin tarkan tuotenumeron niin pääsen itsekkin sitä metsästämään. Kun tuon säteilylämmittemen koodi on 852 (Defa)Ex. BMW 320i E30 vm.-85
Ex. BMW 328Ci E36 vm. -97
BMW 320d E91 Touring vm. -06
Comment
-
-
Originally posted by MasamOlisko mitenkään sitten mahdollista että kertoisit sen lämppärin tarkan tuotenumeron niin pääsen itsekkin sitä metsästämään. Kun tuon säteilylämmittemen koodi on 852 (Defa)
Comment
-
-
Originally posted by antti79Originally posted by MasamOlisko mitenkään sitten mahdollista että kertoisit sen lämppärin tarkan tuotenumeron niin pääsen itsekkin sitä metsästämään. Kun tuon säteilylämmittemen koodi on 852 (Defa)
Comment
-
-
Originally posted by Masam
Olisko mitenkään sitten mahdollista että kertoisit sen lämppärin tarkan tuotenumeron niin pääsen itsekkin sitä metsästämään. Kun tuon säteilylämmittemen koodi on 852 (Defa)Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment