Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lastusta kysymys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Camo
    Bimmer Enthusiast
    • May 2004
    • 1662
    • Lahti

    #31
    Mitenkäs noiden karttojen muuttaminen? Löytyykö jostain valmiita lukuarvoja noihin, vai pitäisikö noita itse ruveta pähkäilemään (ainakin itseä tuo tee-se-itse-homma pelottaa hieman kun kokemusta ei ole)?

    Ja saakos noita chippejä ja prommereita aivan suomalaisista elektroniikkakaupoista ja oliskos jollain ehdottaa sopivia?
    Current:
    Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
    DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


    Previous:
    Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
    E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
    Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
    E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

    Comment

    • tihuovin
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1422
      • Oulu

      #32
      Luulisi että sekä chippejä että prommereita löytyy elektroniikka kaupoista. Kokeile vaikka Bebek'iä. Sieltä saa sekä komponentteja että muita tarvikkeita, jospa sieltä löytyisi prommereitakin.

      Niiden karttojen muuttaminen perustuu tietoon, noi kierrosluku sun muut arvot koodista on piimittavissa suoraan, jos tietää mitä lukuja toljottaa. Myös noi kartat löytyy omista osoitteistaan, yhtenä pötkönä. Kun kartan paikan tietää, ei tarvitse kuin aloittaa muutostyö, muuttaa ko. "matriisin" (eli taulukon, kts. kuva) arvoja.

      Mutta sehän perustuukin sitten jo tietoon. Pitää tietää mitä ja miten paljon muutetaan.

      Siksipä monet tekevätkin sen "summamutikassa", vedetään kaikista lukuarvoista pois 8 yksikköä ja kokeillaan miten toimii. Ja sitten se "pienin paha" jota aletaan käyttämään. "Pienin paha" = se millä huipputeho on paras, mutta jolla vähiten huonoja ominaisuuksia muilla kierros/kuorma arvoilla.

      Ne jotka tietävät mitä ja miten tehdä, käyttävät dynoa. Silloin saadaan optimiksi jokainen arvo ja siitä on sitten oikeasti hyötyä. Auto toimii hyvin kaikissa olosuhteissa.

      t: Timo

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #33
        Vanha aihe mutta mun piti scannaa ton prommerin tekoohjeet.

        Tässäpä ne:
        http://album.fotosafe.com/altiapp/is...k&r=1106635196

        http://album.fotosafe.com/altiapp/is...k&r=1106635294

        http://album.fotosafe.com/altiapp/is...k&r=1106635322

        http://album.fotosafe.com/altiapp/is...k&r=1106635342

        http://album.fotosafe.com/altiapp/is...k&r=1106635365
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17797
          • Jämsä

          #34
          ei ees isoja kuvia mahtais olla motukalla kiva imutella
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • Bemyy
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 333
            • LAHTI

            #35
            Originally posted by jrbeemer
            Mulla on ainakin noita chippejä jaossa netissä. Koitin itellekin yhtä vaan ei lähteny ees käyntiin sillä. Ei tietoa missä vika..
            Hei!

            Laittakaa ihmeessä linkkiä mistä voi filejä imuttaa, niin pääsee kokeilee

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎