huoltovalon nollaus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Valunki
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    älä tee tollasia hifi juttuja ihan vaan normi johdon pätkä itse taisin viimeksi nolalta tv antenni johdolla

yksinkertainen on usenmiten se paras
    No kokeiltu ihan tavallisella johdollakin...

Ja tuon piuhan tein töissä tekemisen puutteessa...
    Löyty osatkin hyllysstä...
    Last edited by Valunki; 16-10-2009, 08:20.

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Originally posted by Valunki View Post
    Tuolla minäkin olen joskus tehny ja tuon mukaan tein tuon kaapelinkin...
    älä tee tollasia hifi juttuja ihan vaan normi johdon pätkä itse taisin viimeksi nollata tv antenni johdolla

yksinkertainen on usenmiten se paras
    Last edited by Spiddu; 16-10-2009, 08:22.

Leave a comment:

• Valunki
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    Tällä Ohjeella olen itse nollanut huoltovalot aina onnistuneesti, saattaa vaatia muutaman yrityksen.
    Tuolla minäkin olen joskus tehny ja tuon mukaan tein tuon kaapelinkin...

Leave a comment:

• Valunki
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Kello ei oo oil servceä varten, vaan jarrunesteitä. Noi vaatii eri pituisen ajan, kun oil servicen kuittaus. En muista tarkkaa sekunti määrää, mutta joku varmaan muistaa. Oisko 11?
    Kokeiltu 3, 11, 40sekuntia. sekä n.5min.

Ei saa mitn kuitattua...

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Tällä Ohjeella olen itse nollanut huoltovalot aina onnistuneesti, saattaa vaatia muutaman yrityksen.

Leave a comment:

• Carbonfiber
    replied
    Originally posted by Valunki View Post
    No ei vaan nollaannu!
    Mottina M50B20.

Viime öljynvaihdon jälkeen nollaantui, kun laittoi piuhat pinneihin 7 ja 19.
    Sitten autoon ja virrat päälle. Vaihtui valot vihreäksi. Virrat pois pistokkeen kansi kiini ja valmis.

Nyt ei nollaannu sitten millään... kaikki tässä sopicissa mainitut vaihtoehdot kokeiltu.

Oliskos kellä vielä jotain vinkkiä asiaan???

Ja tällä hetkellä palaa oilservice "kello" inspection sekä keltainen ja punainen palkki.
    Kello ei oo oil servceä varten, vaan jarrunesteitä. Noi vaatii eri pituisen ajan, kun oil servicen kuittaus. En muista tarkkaa sekunti määrää, mutta joku varmaan muistaa. Oisko 11?

Leave a comment:

• Valunki
    replied
    No ei vaan nollaannu!
    Mottina M50B20.

Viime öljynvaihdon jälkeen nollaantui, kun laittoi piuhat pinneihin 7 ja 19.
    Sitten autoon ja virrat päälle. Vaihtui valot vihreäksi. Virrat pois pistokkeen kansi kiini ja valmis.

Nyt ei nollaannu sitten millään... kaikki tässä sopicissa mainitut vaihtoehdot kokeiltu.

Oliskos kellä vielä jotain vinkkiä asiaan???

Ja tällä hetkellä palaa oilservice "kello" inspection sekä keltainen ja punainen palkki.
    Last edited by Valunki; 16-10-2009, 08:04.

Leave a comment:

• Shifter
    replied
    työkalut on suht halpoja ja toimii
    Last edited by Shifter; 29-06-2009, 18:05. Reason: ei löytäny *poista postaus" kohtaa

Leave a comment:

• tarke
    replied
    Nollasin -93 520:sta huoltovalot jolloin sydeemi oli tällainen: kaksi kappaletta piuhoja ja painokytkin väliin niin saa jakkaralla istuen todeta tuhot. Ensin n. 13 ja ledit vaihtui vihreäksi itsestään, inpection valo taasen laskeskelin n.20 sekuntiin mutta sammuikin vasta kun vapautin kytkimen. No, lopputulos oli haluttu.

Kerrottakoon vielä että virtalukko on kakkosasennossa sytytysvirta kytkettynä.

Leave a comment:

• LGB___Boss
    replied
    tuota tuota. päteekö samat ohjeet myös m43?

Leave a comment:

• urria
    replied
    nollasin juuri -89 E30:n huoltovalot. Threadin hyvillä ohjeilla onnistu ykkösyrittämällä. ja ainakaan E30 ei näytä olevan tarkka noista ajoista, pidin semmoset 15sekkaa.

Leave a comment:

• Leka
    replied
    Originally posted by lastus
    Njaa.. Kyllä tuolla toisessa threadissä oli että nollautuis. Pitääpä sitten vaihdella varmaan nesteet. Palakoot sitten prkle valo jos ei ite saa nollittua.
    Kyllä siihen "jahresispektioniin" löytyy kotikonsti, eli jos inspektion+jahresinspektion valot molemmat palavat, niin maadoitusaika on silloin n.40 sek.

Leave a comment:

• lastus
    replied
    Originally posted by BMWFW24
    Jarrunesteen tunnit täynnä, laskee 2 vuotta vaihtoväliksi. Ei nollaudu kotikonstein.
    Njaa.. Kyllä tuolla toisessa threadissä oli että nollautuis. Pitääpä sitten vaihdella varmaan nesteet. Palakoot sitten prkle valo jos ei ite saa nollittua.

Leave a comment:

• BMWFW24
    replied
    Jarrunesteen tunnit täynnä, laskee 2 vuotta vaihtoväliksi. Ei nollaudu kotikonstein.

Leave a comment:

• lastus
    replied
    Itse tuossa kanssa noita nollailin, mutta toi prkleen kello ei tykkää sammua ei sitten millään. Eka nollasin oilin, sitten inspectionin, 20s väliä ja 12s uudestaan mutta siltikin toi hiton kello palaa. Joku mättää mutta mikä? Mikäköhän koko kellovalon tarkoitus edes on?

Leave a comment:

Working...