Jos jollain olisi tullut vastaavaa eteen.
Kohteena -93 mallinen 520, ajettu 160 tkm, viimeksi laitettu: uusi lambda, tulpat, sekä paljon muuta. Käytetty BMW-huollossa, eikä mitään vikakoodeja ole löytynyt, mutta silti !
Kun auto saapuu kierrosluku alueelle 2200-2700rpm, alkaa käsittämätön tärinä joka tuntuu aina kuskin penkissä ja koko autossa. Väittäisin että moottorissa, ei perässä, vaihteistossa saati renkaissa. Polttoaineen kulutus korkealla, tankki täyteen (80l), ja trippimittariin 100km, niin mittari näyttää 60l.
Kaikki arvot ok, eikä huollon tietokoneet näytä että mikään olisi vialla!
Vanos purettu, eikä siinäkään mitään, ilmamassa-anturi kunnossa, ei ilmavuotoja...
Olisiko mitään vastaavaa tullut kellään eteen omien bemarien kanssa.
Ei viitsisi tästä helmestä luopua vielä, sillä auto on kuin pakasta vedetty.
Kohteena -93 mallinen 520, ajettu 160 tkm, viimeksi laitettu: uusi lambda, tulpat, sekä paljon muuta. Käytetty BMW-huollossa, eikä mitään vikakoodeja ole löytynyt, mutta silti !
Kun auto saapuu kierrosluku alueelle 2200-2700rpm, alkaa käsittämätön tärinä joka tuntuu aina kuskin penkissä ja koko autossa. Väittäisin että moottorissa, ei perässä, vaihteistossa saati renkaissa. Polttoaineen kulutus korkealla, tankki täyteen (80l), ja trippimittariin 100km, niin mittari näyttää 60l.
Kaikki arvot ok, eikä huollon tietokoneet näytä että mikään olisi vialla!
Vanos purettu, eikä siinäkään mitään, ilmamassa-anturi kunnossa, ei ilmavuotoja...
Olisiko mitään vastaavaa tullut kellään eteen omien bemarien kanssa.
Ei viitsisi tästä helmestä luopua vielä, sillä auto on kuin pakasta vedetty.
Comment